×
×

در کنار هنرمندانی چون رخشان بنی‌اعتماد، رضا کیانیان، پرویز پرستویی، حسین پاکدل، عاطفه رضوی و بهمن‌ فرمان‌آرا

  • کد نوشته: 73369
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۶ام فروردین ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • خواننده‌ی جوان آواز ایرانی، برای احداث سرپناهی برای بی‌خانمان‌ها با سایر هنرمندان همراه شد؛ علی زندوکیلی اظهار کرد: من نیز در این حرکت خیرخواهانه همراه خواهم شد و حتما اثری را برای این کار اختصاص خواهم داد.
    +در این طرح، عواید فروش آثار با هدف ایجاد سرپناه برای بی‌خانمان‌های تهران اختصاص پیدا می‌کند

    در کنار هنرمندانی چون رخشان بنی‌اعتماد، رضا کیانیان، پرویز پرستویی، حسین پاکدل، عاطفه رضوی و بهمن‌ فرمان‌آرا
  • علی زندوکیلی

    علی زندوکیلی

    خواننده‌ی جوان آواز ایرانی، برای احداث سرپناهی برای بی‌خانمان‌ها با سایر هنرمندان همراه شد.

    علی زندوکیلی اظهار کرد: من نیز در این حرکت خیرخواهانه همراه خواهم شد و حتما اثری را برای این کار اختصاص خواهم داد.

    او ادامه داد: دوست دارم در کارهای خیر حضور داشته باشم و فکر می‌کنم، هر هنرمندی در هر رشته‌ای که فعالیت می‌کند، باری بر دوش دارد و انجام کارهای خیر و صلح‌جویانه می‌تواند او را به الگویی تبدیل کند که این موضوع، خودش باعث رواج خط مشی درستی در جامعه می‌شود. من هم همیشه وظیفه‌ی خود می‌دانم که در چنین اقداماتی مشارکت و همکاری داشته باشم.

    «سین هشتم؛ سرپناه» جریانی است که از سوی گروهی از هنرمندان با هدف حمایت از ایجاد سرپناه برای بی‌خانمان‌های تهران راه‌ افتاده است. هنرمندان شرکت‌کننده در این جریان، بخشی از جایزه‌ها یا آثار هنری خود را در یک حراجی که بهار امسال برگزار می‌شود، به حراج می‌گذارند.

    طبق اعلام، تمام این آثار به‌طور یک‌جا توسط حامیان مالی این برنامه خریده می‌شود و عواید فروش آن با هدف ایجاد سرپناه برای بی‌خانمان‌های تهران اختصاص پیدا می‌کند.

    هنرمندانی مانند رخشان بنی‌اعتماد، رضا کیانیان، پرویز پرستویی، حسین پاکدل، عاطفه رضوی و بهمن‌ فرمان‌آرا پیش‌تر در شکل‌گیری این حرکت مشارکت کرده‌اند.

    شایان ذکر است که سرویس کانون هواداری «علی زند وکیلی» نیز راه اندازی شده و مخاطبین وی می‌توانید برای عضویت در سرویس هواداری این خواننده، جهت دریافت سرویس متنی با ارسال ozv vakili به ۸۲۸۲ و جهت دریافت سرویس تصویری با ارسال ۲۲۶۰ به ۸۴۹۴ از خدمات این رسانه استفاده کرده و صدا، تصویر یا متون طولانی از سوی زندوکیلی را دریافت نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=73369
       
    برچسب ها علی زندوکیلی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *