×
×

اردیبهشت ماه سال جاری

  • کد نوشته: 73216
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۵ام فروردین ۱۳۹۴
  • ۰
  • رضا صادقی که سال ۹۳ را با انتشار آلبوم تازه‌اش یعنی «فقط گوش کن» به پایان رسانده بود، اولین کنسرت خود را در سال جدید به اجرای همین آلبوم اختصاص داده است. رضا صادقی به همراه گروه مشکی پوشان در تاریخ ۱۰ اردیبهشت و در ساعت‌های ۱۸ و ۲۱:۳۰ روی صحنه خواهد رفت. رهبری ارکستر […]

    اردیبهشت ماه سال جاری
  • رضا صادقی

    رضا صادقی

    رضا صادقی که سال ۹۳ را با انتشار آلبوم تازه‌اش یعنی «فقط گوش کن» به پایان رسانده بود، اولین کنسرت خود را در سال جدید به اجرای همین آلبوم اختصاص داده است.

    رضا صادقی به همراه گروه مشکی پوشان در تاریخ ۱۰ اردیبهشت و در ساعت‌های ۱۸ و ۲۱:۳۰ روی صحنه خواهد رفت. رهبری ارکستر گروه مشکی پوشان را در این اجرا پویا نیک‌پور بر عهده خواهد داشت.

    در این کنسرت عمید بنکدار (گیتار باس)، آرش مقدم (درامز)، علیرضا شهبازی (گیتار الکتریک)، فاضل پیش (گیتار نایلون)، امیر شهابی (کیبورد)، ناصر رحیمی (پرکاشن)، مرتضی کریمی (عود)، حسین شریفی (ترمبون)، علیرضا میرآقا (ترومپت)، بنیامین بیانی (ساکسفون)، رضا آذرنجات (ترومپت) و میثم مروستی (ویولن) رضا صادقی را همراهی می‌کنند.

    بر اساس این گزارش، رضا صادقی در خصوص نام گذاری آلبوم تازه‌اش گفته بود: «بعضی‌ها یادشان رفته که موسیقی برای گوش دادن است نه اینکه در حین پخش شدن آن حرف بزنند و سعی در نقد آن داشته باشند.»

    در این آلبوم این خواننده پاپ سنت همیشگی خود را حفظ کرده و یک قطعه را برای مردم شهرش بندرعباس با گویش بندری خوانده است، این قطعه که ششمین آهنگ این آلبوم است کاریست با ترانه سرایی مرحوم ابراهیم منصفی و آهنگسازی فاضل پیش و تنظیم مجید نصیری که تعدادی از نوازنده های بندری نیز در این قطعه حضور دارند.

    همچنین در متن یادداشت رضا صادقی در این آلبوم آمده است: «جهانم با تمام جهانم تقدیم می کنم به لبخند خدایم و تقدیم به آنان که فکر هم را مدیون حضورشانم، مردم گرم سرزمینم و خاک گرم زادگاهم بندرعباس، و به روح دو عزیزی که عرض خاطرات پهناوری در ذهن این سرزمین به یادگار گذاشتند. ناصر عبدالهی و مرتضی پاشایی، روحشان آرام و یادشان مانا… خلوتی آرام، یک لیوان چای و لبخندی از سر دوستی، اینها با تو و حرف های ناگفته با من…بخند و فقط گوش کن»

    بنابراین گزارش، قیمت بلیت‌های کنسرت فقط «گوش کن» رضا صادقی از ۴۰ تا ۱۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=73216
       
    برچسب ها رضا صادقی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *