×
×

دانلود قطعه شنیدنی «کوچه» از این اثر، با اجازه صاحب اثر

  • کد نوشته: 73152
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۱ام فروردین ۱۳۹۴
  • ۴ دیدگاه
  • hot-topic-logoآلبوم «صدای بی صدا» در نخستین روزهای پخش خود و همزمان با آغازین روزهای بهار و سال جدید، با استقبال مخاطبین و اهالی موسیقی روبرو شد.
    +در بخشی از بروشور این اثر دستخطی از «مسعود کیمیایی» فیلمساز شهیر سینمای ایران نقش بسته که به سیروس سلیمی تقدیم شده است

    دانلود قطعه شنیدنی «کوچه» از این اثر، با اجازه صاحب اثر
  • سیروس سلیمی

    سیروس سلیمی

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: آلبوم «صدای بی صدا» در نخستین روزهای پخش خود و همزمان با آغازین روزهای بهار و سال جدید، با استقبال مخاطبین و اهالی موسیقی روبرو شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان» و به نقل از روابط عمومی این اثر، آلبوم «صدای بی صدا» که با صدای «سیروس سلیمی» به آهنگسازی و تنظیم «پیمان براری»، ۲۳ اسفند ماه ۹۳ روانه بازار موسیقی ایران شد، واکنش های مثبت و زیادی را در میان شنوندگان و مخاطبین موسیقی جدی پاپ برانگیخت که این امر همچنان بیانگر علاقه شنوندگان موسیقی به آثاری است که با دقت و جزئی نگری و احترام به شنونده پیگیر موسیقی جدی، خلق می گردند.

    طراحی و انتخاب بسته بندی هایی با کیفیت عالی و مناسب از دیگر امتیازات این آلبوم در یک برنامه ریزی درست در راستای احترام به مخاطبین خود است.

    این اثر شامل ۸ قطعه است که یکی از آن ها، بازخوانی قطعه ای از مشهورترین ترانه های «فرانک سیناترا و پل آنکا» به نام «روش من (My Way)» می باشد، همچنین بسیاری از بزرگان موسیقی در «صدای بی صدا» هنرنمایی کرده اند و از آن جمله می توان به یکی از آخرین نوازندگی های زنده یاد «آندره آرزومانیان» اشاره نمود که پیانوی نواخته شده در قطعه «غمِ وحشی» این آلبوم در آخرین روزهای فعالیتِ این نوازنده ی فقید و چیره دست ضبط و به این مجموعه اضافه شده است.

    به گفته سیروس سلیمی که علاوه بر خوانندگی این اثر، از طراحان گرافیک، نقاشان و خوشنویسان خوب کشورمان می باشد، شاید بتوان حال و هوا و فضای کلی «صدای بی صدا» را  یک مجموعه «پاپ-راک» و «پاپ-کلاسیک» نامید، آهنگساز و تنظیم کننده این آلبوم پیمان براری است و ترانه هایی از نسترن زندی، فرشید سنگ تراش، سیروس سلیمی و پل آنکا در این مجموعه به موسیقی در آمده اند.

    شایان ذکر است که در بخشی از بروشور این اثر دستخطی از «مسعود کیمیایی» فیلمساز شهیر سینمای ایران نقش بسته که به سیروس سلیمی تقدیم شده است.

    در ادامه هم می توانید قطعه شنیدنی «کوچه» از این اثر را با اجازه صاحب اثر و جهت معرفی هرچه بیشتر آلبوم «صدای بی صدا»، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود قطعه «کوچه»

    آنلاین بشنوید:

    کوچـــه
    خواننده: سیروس سلیمی
    آهنگساز و تنظیم کننده: پیمان براری
    ترانه: فرشید سنگ تراش
    آلبوم: صدای بی صدا

    کوچه قصه امو می دونه
    یکی بود همه وجودم

    شد یه شب عروسِ مهتاب
    من تویِ قصه نبودم

    آخرین حرفِ نگفته
    عصرِ اون روزِ زمستون

    من وتو، فاصله و عشق
    نم نمِ درهمِ بارون

    عشق اما زیبا بود، پایان ناپیدا بود
    هم ساحل هم طوفان، هم موجِ دریا بود

    چشمِ تو، بختِ من، یلدا در یلدا بود
    رفتی و بعد ازتو، دنیا بی فردا بود

    خط هایِ ظریفِ دستات
    خطِ سرنوشتِ من بود

    همه کوچه ها می دونن
    که یه روز تو چنگِ من بود

    رفتم و رفتی و رفتن
    آدمای قصه هامون

    سهمِ من از تو و از عشق
    نم نمِ درهمِ بارون…

    https://musiceiranian.ir/?p=73152
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *