×
×

جشنواره موسیقایی نارنجستان آغاز شد

  • کد نوشته: 73133
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۰ام فروردین ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • جشنواره موسیقی نوروزی در نارنجستان با کنسرت گروه موسیقی «سون» به همت پخش «دنیای هنر» و شرکت فرهنگی هنری «نوای نی لبک شرقی» آغاز شد.
    +عکسهای «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت را در ادامه ببینید

    جشنواره موسیقایی نارنجستان آغاز شد
  • کنسرت گروه سون (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    کنسرت گروه سون (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: جشنواره موسیقی نوروزی در نارنجستان با کنسرت گروه موسیقی «سون» به همت پخش «دنیای هنر» و شرکت فرهنگی هنری «نوای نی لبک شرقی» آغاز شد.

    روز اول جشنواره موسیقیایی نارجستان شهرستان نور، هشتم فروردین ماه در میان استقبال مردم هنر دوست و مسافرین استان مازندران همراه با اجرای خوب گروه سون آغاز شد.

    در ادامه حاشیه نگاری خبرنگار «موسیقی ایرانیان» از اجرای سون را می توانید دنبال کنید.

    ساعت ۷:۳۰ است هنوز حدود دو ساعت به زمان شروع کنسرت مانده است. این در حالی است که ترافیک سنگینی در لاین ورودی هتل نارنجستان نور حاکم بود.

    ترافیک بسیار سنگین شده و نیروی انتظامی شهرستان نور سعی در روان نمودن مسیر عبوری و لاین اصلی خیابان دارد. طبق معمول بازار سلفی‌های دسته جمعی در ورودی هتل داغ است.

    جمعیت زیادی در محوطهٔ ورودی منتظر ورود به سالن اصلی هستند. در بین جمعیت یک نفر مونوپاد خود را بالا می‌برد و تمام جمعیت حاضر در سالن انتظار دست‌هایشان بالا می‌رند و یک سلفی انرژیک پیش از شروع کنسرت را می‌سازند. در این بین حضور صد‌ها نفریِ علاقه مندان بیرون از سالن توجه بسیاری را جلب کرده است.

    اکثر افراد توانسته‌اند به داخل سالن بیایند، کلیپی از صحبت‌های رضا صادقی، بهروز صفاریان و اعضای گروه آریان و افراد بنام دیگر هول محور گروه سون پخش شد. اینک گروه به روی صحنه می‌اینند و با اجرای اهنگ همش به تو فکر می‌کنم کنسرت را اغاز می‌کنند. شروع کنسرت به دلیل تکمیل نشدن فرایند ورود و ادامهٔ ورود و فرایند چک بلیت هنوز نتوانسته بود انرژی لازم و همراهی و هم صدایی مردم با گروه را داشته باشد.

    با اتمام فرایند ورود و صحبت‌های ابتدایی و تشکر گروه از استقبال مردم هنر دوست، با اجرای اهنگ احساسی «خواهش» و هم صدایی مردم کنسرت انرژی لازم را پیدا می‌کند.

    گروه اهنگ‌های انرژیک باور و ادعا را در این بخش از کنسرت اجرا می‌کند و جمعیت زیاد حاضر در سالن به صورت ریتمیک با گروه همراهی می‌کنند.

    اهنگ‌های «نرو خواهش می‌کنم» و «یه راهی پیش روم بذار»، «بوی عید» و «چی عشق می‌شه» همراه با فلاش‌های موبایل‌های حاضر در سالن و هم خوانی برخی از بخش‌های این دو موزیک به اجرا شدند.

    خاص ترین‌های این کنسرت دو اهنگ پایانی و همراهی نزدیک به ۲۰۰۰ نفر جمعیت و در تمامی بخش‌های این سه اهنگ بود.

    اهنگ احساسی «واست می‌میرم» در بخش‌هایی از خود تنها با صدا و هم خوانی مردم و حاضران در سالن اجرا شد. اجرای احساسی و خاص این اهنگ و هم خوانی حاضران یکی از جالب ترین بخش‌ها و اجراهای این کنسرت بود.

    قطعه «دوست دارم» که از ابتدای شروع کنسرت همهٔ حاضران در سالن درخواست اجرای آن در بخش‌های اغازین کنسرت را داشتند، بالاخره به عنوان بخش پایانی با هم صدایی مردم به خاص‌ترین شکل ممکن اجرا شد.

    پس از پایان این قطعه گروه از تمامی حاضران در سالن برای حضور گرم و پر شورشان در این کنسرت تشکر کرد و مردم حاضر در سالن به بیرون هدایت شدند و باز هم بازار سلفی‌های دسته جمعی داغ شد.

    در ادامه عکسهای «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت را ببینید.

    https://musiceiranian.ir/?p=73133
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *