×
×

این قطعه را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید

  • کد نوشته: 72766
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱ام فروردین ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • در اولین روز از سال جدید، اولین تیتراژ با صدای «اهورا ایمان» ترانه سرا و خواننده موسیقی پاپ کشورمان منتشر شد. در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    این قطعه را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید
  • اهورا ایمان

    اهورا ایمان

    در اولین روز از سال جدید، اولین تیتراژ با صدای «اهورا ایمان» ترانه سرا و خواننده موسیقی پاپ کشورمان منتشر شد.

    این آهنگ که تیتراژ پایانی سریال «سر به راه» به کارگردانی سعید سهیلی ست، روی ترانه‌ای از خود اهورا ایمان و توسط خود او ساخته شده و علیرضا ظریف هم آن را تنظیم کرده است. ایمان در سال ۹۳، بعد از انتشار قطعه «گله دارم»، قطعات شنیدنی «اما تحمل می‌کنم» و «قصه اینجوری نبود» را با آهنگسازی و ترانه خود خواند و منتشر کرد که استقبال خوبی هم از این قطعات صورت گرفت و حالا با تیتراژخوانی در این سریال وارد فاز جدیدی از فعالیت حرفه‌ای خوانندگی خود شده است.

    سریال سربه راه هر شب ساعت بیست و پانزده دقیقه و تکرار آن ساعت سی دقیقۀ بامداد و ده صبح روز بعد از شبکه تهران (شبکه پنج) پخش می‌شود و در آن بازیگرانی نظیر مسعود کرامتی، الناز حبیبی، افسانه چهره آزاد، بیژن بنفشه خواه، شهین تسلیمی و شقایق دهقان ایفای نقش می‌کنند و موسیقی متن سریال هم کار حمیدرضا صدری ست. تم کلی تیتراژ پایانی این سریال به علت تداخل با ایام فاطمیه مناسب این ایام و در دستگاه شور و دشتی ساخته شده و تمی متاثر ازملودیهای فولک شمال کشور دارد. این قطعه را آهنگساز و تنظیم کننده جوان و با استعداد، علیرضا ظریف انجام داده و احسان نی زن هم در آن کمانچۀ نواخته است.

    گفتنی ست اهورا ایمان قبل از این با ایرج محمدی تهیه کننده این سریال در سریال‌های «معصومیت از دست رفته» و «باران عشق» به عنوان ترانه سرای تیتراژ همکاری داشته است.

    سریال سر به راه تا پایان تعطیلات عید از شبکه پنج (شبکه تهران) خواهد بود.

    در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود

    https://musiceiranian.ir/?p=72766
       
    برچسب ها اهورا ایمان

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *