×
×

متفاوت ترین اثر اعتمادی در راه است

  • کد نوشته: 72333
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۵ام اسفند ۱۳۹۳
  • ۰
  • خشایار اعتمادی خواننده پیشگام و نام آشنای موسیقی پاپ بعد از انقلاب قصد دارد، هواداران خود را در سال ۱۳۹۴ با متفاوت ترین اثر هنری خود رو در رو کند. خشایار اعتمادی در گفت و گوی خود درباره این اثر گفت: «پروژه ای به نام “از پارس تا خزر ایران نشسته است” را برای سال […]

    متفاوت ترین اثر اعتمادی در راه است
  • خشایار اعتمادیخشایار اعتمادی خواننده پیشگام و نام آشنای موسیقی پاپ بعد از انقلاب قصد دارد، هواداران خود را در سال ۱۳۹۴ با متفاوت ترین اثر هنری خود رو در رو کند.

    خشایار اعتمادی در گفت و گوی خود درباره این اثر گفت: «پروژه ای به نام “از پارس تا خزر ایران نشسته است” را برای سال آینده در برنامه کاری خود دارم. اهداف این پروژه همگی در راستای نیل به همبستگی و همگرایی اجتماعی تعریف شده است.»

    این ستاره سال های نه چندان دور موسیقی پاپ ایران در ادامه افزود: «موسیقی، سریال تلویزیونی، تئاتر موزیکال و اجراهایی ترکیبی و میدانی همگی از زیرمجموعه های این پروژه بزرگ فرهنگی خواهند بود.»

    اعتمادی خاطر نشان کرد: «این پروژه بقدری عظیم است و کارهای تولید و پیش تولید آن چنان وقت و تمرکز فشرده ای را می طلبد که عملا در سال جدید فرصتی برای پرداختن به برنامه هایی از قبیل کنسرت مستقل نخواهم داشت. اما از ویدیو کلیپ های مربوط به این پروژه منتخبی را بصورت آلبوم تصویری آماده و رونمایی خواهیم کرد.»

    https://musiceiranian.ir/?p=72333
       
    برچسب ها خشایار اعتمادی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *