×
×

از «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید

  • کد نوشته: 71687
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۵ام اسفند ۱۳۹۳
  • ۳۶ دیدگاه
  • hot-topic-logo آلبوم «ناگفته» اثر نخستین و پر سر و صدای حافظ ناظری در مقام آهنگساز و خواننده که پیش از این در سطح جهانی توسط کمپانی معتبر «سونی» تولید و پخش شده بود، روز شنبه ۱۶ اسفندماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران رونمایی می‌شود.
    +در این مجموعه که توسط شرکت «ایران‌گام» منتشر می‌شود، یک DVD مستند از مراحل ساخت و تولید «ناگفته» وجود دارد

    از «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید
  •  آلبوم «ناگفته»

    آلبوم «ناگفته» (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: آلبوم «ناگفته» اثر نخستین و پر سر و صدای حافظ ناظری در مقام آهنگساز و خواننده که پیش از این در سطح جهانی توسط کمپانی معتبر «سونی» تولید و پخش شده بود، روز شنبه ۱۶ اسفندماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران رونمایی می‌شود.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان» و به نقل از روابط عمومی این اثر، در این آلبوم که برای مدت چند هفته در چارت بیلبورد (یکی از معتبرترین جداول فروش موسیقی در جهان) در صدر آلبوم‌های کلاسیک قرار داشت، نوازندگان شاخص و نامداری چون «ذاکر حسین» (طبلا)، «گلن ولز» (درامز)، «مت هایموویتس» و «یوهان موزر» (ویلنسل) و… به هنرنمایی پرداخته‌اند و نکته جالب این‌جاست که به استناد وب‌سایت کمپانی سونی، نوازندگان و عوامل تولید این آلبوم، تاکنون ۳۸ جایزه گرمی دریافت کرده‌اند.

    «ناگفته» بخش اول «پروژه سمفونی رومی» است که توسط حافظ ناظری تولید شده و برای ضبط آن بیش از ۵هزار ساعت در استودیوهای ۴ کشور مختلف وقت و انرژی صرف شده است. بخشی از این مجموعه سال گذشته تحت عنوان «بُعد یازدهم» در ایران منتشر شده بود.

    در این مجموعه که توسط شرکت «ایران‌گام» منتشر می‌شود، همچنین یک DVD مستند از مراحل ساخت و تولید «ناگفته» وجود دارد که آن را «مارک کوئنوف» فیلمساز مطرح و برنده ۶ دوره «Emmy Awards» به همراه حافظ ناظری کارگردانی کرده است.

    در ادامه می‌توانید دموی صوتی این مجموعه را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید.

    + دانلود دموی صوتی

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=71687
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *