×
×

بهبود نسبی حال «غلامرضا صنعتگر»

  • کد نوشته: 71428
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۱ام اسفند ۱۳۹۳
  • ۱۵ دیدگاه
  • غلامرضا صنعتگر خواننده هرمزگانی پاپ بعد از انجام یک عمل سنگین در وضعیت خوبی به سر برده و سلامتی‌اش را نسبتا به دست آورده است. غلامرضا صنعتگر از آهنگسازان و خوانندگان فعال در عرصه موسیقی است و تبحر زیادی در نواختن سازهای پیانو، گیتار و سازهای پوستی دارد. او که اجراهای زنده فراوانی در تلویزیون […]

    بهبود نسبی حال «غلامرضا صنعتگر»
  • غلامرضا صنعتگر

    غلامرضا صنعتگر

    غلامرضا صنعتگر خواننده هرمزگانی پاپ بعد از انجام یک عمل سنگین در وضعیت خوبی به سر برده و سلامتی‌اش را نسبتا به دست آورده است.

    غلامرضا صنعتگر از آهنگسازان و خوانندگان فعال در عرصه موسیقی است و تبحر زیادی در نواختن سازهای پیانو، گیتار و سازهای پوستی دارد.

    او که اجراهای زنده فراوانی در تلویزیون داشته است، چندی پیش به دلیل نارسایی کبد و برخی مشکلات دیگر راهی بیمارستان شد و بعد از انجام یک عمل سنگین که چند روزی از آن می‌گذرد در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

    صنعتگر در‌این‌باره به هنرآنلاین گفت: خدا را شکر، بعد از این عمل که موفقیت‌آمیز بوده حال بهتری دارم و فعلا باید مراحل درمانی بعد از عمل را طی کنم تا بتوانم سلامتی‌ام را به طور کامل بدست بیاورم.

    او افزود: موفقیت این عمل را که بسیار سنگین بود، مدیون دعاهای مردم خوب کشورمان هستم و امیدوارم آن‌ها این نگاه خوب و دعا‌هایشان را از من دریغ نکنند.

    “می‌شه ضامن بشی” و “عطر گل نرگس” از قطعات پرطرفدار این خواننده هستند.

    https://musiceiranian.ir/?p=71428
       
    برچسب ها غلامرضا صنعتگر

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *