×
×

آخرین برنامه این مسابقه موسیقایی در سال ۹۳ برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 70820
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۴ام اسفند ۱۳۹۳
  • ۵ دیدگاه
  • آخرین برنامه برنامه هزارصدای پاپ در سال ۱۳۹۳، به همت «آرش نصیری» در عصر روز شنبه ۹ اسفند در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.
    +تورج شعبانخانی، آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ، در این برنامه به عنوان خواننده مهمان قطعاتی از آثار ماندگار خود را اجرا خواهد کرد.
    +پوستر برنامه

    آخرین برنامه این مسابقه موسیقایی در سال ۹۳ برگزار می‌شود
  • کنسرت بنیامین بهادری

    بنیامین بهادری

    آخرین برنامه برنامه هزارصدای پاپ در سال ۱۳۹۳، به همت «آرش نصیری» در عصر روز شنبه ۹ اسفند در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، در این برنامه که چهارمین برنامه بخش پاپ از سری جدید آن است، بنیامین بهادری در جایگاه کار‌شناس و منتقد خوانندگی، فرید احمدی به عنوان کار‌شناس ترانه و علی منصوری، علیرضا میرآقا و آرش سعیدی به عنوان کار‌شناسان آهنگسازی، نوازندگی و تنظیم به نقد و بررسی آثار اجرا شده توسط خوانندگان خواهند پرداخت، در بخش پاپ برنامه هزارصدا، هشت خواننده جوان، قطعه‌ای از آثار خود را به صورت زنده در حضور کار‌شناسان و تماشاگران اجرا می‌کنند و این آثار توسط کار‌شناسان برنامه مورد نقد و بررسی کار‌شناسی قرار می‌گیرد و در پایان برنامه هم، نفرات برگزیده کار‌شناسی و مردمی معرفی به فینال راه پیدا خواهند کرد.

    در برنامه روز شنبه ۹ اسفند همچنین استاد تورج شعبانخانی، آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ به عنوان خواننده مهمان قطعاتی از آثار ماندگار خود را اجرا خواهد کرد.

    شایان ذکر است که برنامه مسابقه هزارصدا برنامه‌ای برای کشف و معرفی استعدادهای تازه در موسیقی ست و دومین و چهارمین شنبه هر ماه، به ترتیب در ژانرهای موسیقی پاپ و اصیل ایرانی، در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. این برنامه راس ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.

    پوستر برنامه هزارصدا

    پوستر برنامه هزارصدا

    https://musiceiranian.ir/?p=70820
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *