×
×

من و سیروان دعوایی نداشتیم که بخواهیم آتش بس کنیم!

  • کد نوشته: 70798
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱ام اسفند ۱۳۹۳
  • ۰
  • رضا صادقی خواننده بنام موسیقی ایران در نصف جهان کنسرت داشت. کنسرتی که خیلی ها برای دیدن مرد مشکی پوش ایران خودشان را به محل برگزاری اش رسانده بودند تا با ترانه های خاطره انگیز و دوست داشتنی رضا صادقی دوباره خاطره بازی کنند؛ از همان «مشکی رنگ عشقه» تا «تو با منی»، «وایسا دنیا» […]

    من و سیروان دعوایی نداشتیم که بخواهیم آتش بس کنیم!
  • رضا صادقی خواننده بنام موسیقی ایران در نصف جهان کنسرت داشت. کنسرتی که خیلی ها برای دیدن مرد مشکی پوش ایران خودشان را به محل برگزاری اش رسانده بودند تا با ترانه های خاطره انگیز و دوست داشتنی رضا صادقی دوباره خاطره بازی کنند؛ از همان «مشکی رنگ عشقه» تا «تو با منی»، «وایسا دنیا» و کلی ترانه محبوب دیگر که اگر سال ها هم به آنها گوش کنی، سیر نمی شوی.

    تصمیم گرفتیم خودمان را به اصفهان برسانیم تا هم تصاویری اختصاصی از کنسرت باشکوه رضا صادقی عزیز برایتان به نمایش دربیاوریم هم گفتگویی کامل و مفصل با مردی برقرار کنیم که صدایش بی شک یکی از ماندگارترین های تاریخ موسیقی این سرزمین است. در قسمت سوم این گفتگو رضا صادقی از سوء تفاهم های پیش آمده میان خودش و سیروان خسروی می گوید و به این نکته اشاره می کند که مثل بعضی ها ترس از اعلام ازدواج و بچه دار شدنش نداشته، چراکه طرفدارانش او را به خاطر کارها و صدایش دوست دارند و او یک سوپراستار سینما نیست که از اعلام خبر ازدواجش هراس داشته باشد.

    قسمت سوم گفتگوی صریح تی وی پلاس با رضا صادقی را در ادامه ببینید.

    https://musiceiranian.ir/?p=70798
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *