×
×

در جشنواره بین المللی موسیقی فجر

  • کد نوشته: 7072
  • شادروان موسوي
  • پنجشنبه, ۲۱ام بهمن ۱۳۸۹
  • ۰
  • سرپرست گروه موسیقی دارکوب از نوازندگی ۵ نوازنده محلی بوشهر در اجرای آتی این گروه در جشنواره بین المللی موسیقی فجر خبر داد. به گزارش سرویس فرهنگ‌وهنر برنا، ‌ همایون نصیری سرپرست گروه موسیقی دارکوب اظهار کرد:‌ در این اجرا که در بخش جنبی جشنواره به روی صحنه می‌رود،‌ قطعاتی از آلبوم انتشار یافته گروه […]

  • سرپرست گروه موسیقی دارکوب از نوازندگی ۵ نوازنده محلی بوشهر در اجرای آتی این گروه در جشنواره بین المللی موسیقی فجر خبر داد. به گزارش سرویس فرهنگ‌وهنر برنا، ‌ همایون نصیری سرپرست گروه موسیقی دارکوب اظهار کرد:‌ در این اجرا که در بخش جنبی جشنواره به روی صحنه می‌رود،‌ قطعاتی از آلبوم انتشار یافته گروه و همچنین چند قطعه جدید که در کنسرت آبان ماه نیز اجرا شده بود را می نوازیم.

    وی ادامه داد: تمرینات گروه برای آماده سازی جهت این کنسرت که در سالن همایش های برج میلاد برگزار خواهد شد،‌ هم اکنون آغاز شده است.

    نصیری درخصوص نوازندگان این کنسرت عنوان کرد:‌ در این اجرا، بهنام ابطحی (درامز)، پویا نیک پور (پیانو و کیبورد)، دارا دارایی (گیتار بیس)، امید حاجیلی (ترومپت)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، کورش بابایی (کمانچه)، محسن شریفیان ( نی انبان)، پیام رونق (دی جریدو) و پیتر سلیمانی پور (ساکسیفون) به همراه ۵ نوازنده سنج و دمام از بوشهر حضور خواهند داشت.

    این سرپرست و نوازنده سازهای کوبه ای، درباره خوانندگان این اجرا نیز اظهار داشت: خواننده اصلی این اجرا حامد بهداد است که محسن شریفیان و حسن نجف نیز به آواخوانی می پردازند.

    بیست وششمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در تاریخ دوم تا هشتم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=7072
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *