×
×

به مناسبت سالروز تولد این هنرمند بنام موسیقی ایران

  • کد نوشته: 70430
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۹ام بهمن ۱۳۹۳
  • ۴ دیدگاه
  • ۲۹ بهمن سالروز تولد شهرام ناظری خواننده موسیقی ایرانی است. او در کرمانشاه، در خانواده‌ای کرُد زبان و آشنا با موسیقی و شعر به دنیا آمد. ناظری در سن ۹ سالگی اولین برنامهٔ هنری خود را در رادیوی کرمانشاه همراه با تار زنده یاد درویشی، از نوازندگان معروف آن زمان کرمانشاه، اجرا کرد.

    به مناسبت سالروز تولد این هنرمند بنام موسیقی ایران
  • شهرام ناظری

    شهرام ناظری

    ۲۹ بهمن سالروز تولد شهرام ناظری خواننده موسیقی ایرانی است. او در کرمانشاه، در خانواده‌ای کرُد زبان و آشنا با موسیقی و شعر به دنیا آمد. ناظری در سن ۹ سالگی اولین برنامهٔ هنری خود را در رادیوی کرمانشاه همراه با تار زنده یاد درویشی، از نوازندگان معروف آن زمان کرمانشاه، اجرا کرد.

    شهرام ناظری در سال ۱۳۴۵ برای بهره‌گیری از محضر اساتیدی چون عبدالله دوامی، نورعلی خان برومند، عبدالعلی وزیری، محمود کریمی و محمدرضا شجریان عازم تهران شد و ضمن بهره‌گیری از محضر این اساتید، سه‌تار را نیز نزد استادان احمد عبادی، جلال ذوالفنون و محمود هاشمی فرا گرفت.

    درسال ۱۳۵۴ بنا به پیشنهاد نورعلی‌خان برومند به استخدام رادیو تلویزیون ایران در آمد و اولین برنامهٔ خود را با گروه شیدا به سرپرستی محمدرضا لطفی با مثنوی مولوی و ترانه‌ای از شیخ بهایی اجرا کرد.

    تصنیف قدیمی «تمنای وصال» بر روی شعری از شیخ بهایی با صدای جوان شهرام ناظری و همراهی گروه شیدا به سرپرستی محمدرضا لطفی است که می توانید آن را در ادامه دانلود کنید.

    + دانلود

    https://musiceiranian.ir/?p=70430
       
    برچسب ها شهرام ناظری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *