×
×

گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت

  • کد نوشته: 70373
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۹ام بهمن ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • hot-topic-logoبابک جهانبخش در ششمین روز از سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر پس از یک سال به برج میلاد تهران بازگشت و قطعه «معجزه» خود را اجرا کرد.
    +علی مرادخانی، پیروز ارجمند و علی ترابی مهمان ویژه این کنسرت بودند

    گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت
  • کنسرت «بابک جهانبخش»

    کنسرت «بابک جهانبخش»

    بابک جهانبخش در ششمین روز از سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر پس از یک سال به برج میلاد تهران بازگشت و قطعه «معجزه» خود را اجرا کرد.

    شامگاه ۲۸ بهمن ماه اجرای بابک جهانبخش به شکلی متفاوت و با تکنوازی ساکسیفون یاشار خسروی سرپرست گروه نوازندگان در سالن همایش های برج میلاد آغاز شد.

    بابک جهانبخش در حین خواندن قطعه «معجزه» روی صحنه آمد و در بین اجرای برنامه به حاضران در سالن خوش آمد گفت. پس از اتمام این قطعه وی ضمن عرض سلام و ادب به حضار عنوان کرد که امیدوار است آهنگ هایی که برای کنسرت از حدود ۱۰۰ آهنگ منتشر شده اش انتخاب شده است مورد قبول تماشاچیان قرار بگیرد.

    جهانبخش با تشکر از مسئولان برگزاری جشنواره موسیقی فجر که فرصت این گردهمایی را فراهم کرده اند گفت که پس از یکسال در برج میلاد به اجرای برنامه می پردازد.

    بابک جهانبخش همچنین از حضور پیروز ارجمند مدیرکل دفتر موسیقی ارشاد تشکر کرد و از مخاطبان خواست او را تشویق کنند.

    «مدار بی قراری» دومین قطعه ای بود که توسط جهانبخش اجرا شد. این خواننده موسیقی پاپ از مردم خواست که همراه او اشعار این قطعه را بخوانند و اکثر شرکت کنندگان در برنامه این اشعار را همراه با جهانبخش زمزمه کردند.

    بابک جهانبخش پس از اجرای قطعه «تو چشمای منی» و پیش از آنکه قطعه «ای دل» را اجرا کند، گفت: برای آنکه بتوانیم قطعات بیشتری را در برنامه امشب اجرا کنیم ریتم برنامه تندتر شده است.

    جهانبخش این طور ادامه داد که قطعه «ای دل» را بسیار دوست دارد و اولین بار در همین سالن آن را اجرا کرده که با شور و هیجان بسیار تماشاچیان مواجه شده است.

    کنسرت «بابک جهانبخش»

    کنسرت «بابک جهانبخش»

    وی بیان کرد که امیدوار است همان حس و حال بار دیگر تکرار شود و این خواسته او با صدای تشویق حاضران از این اجرا همراه شد.

    استقبال مردم از قطعه «دیدنی شدی» از آلبوم «من و بارون» بسیار دیدنی بود. در این قسمت از برنامه جهانبخش با معرفی و تشکر از مسعود همایونی آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده گیتار الکتریک، قطعه «حواست نیست» را که توسط همایونی تنظیم شده بود، اجرا کرد. جهانبخش در تمامی لحظات کنسرت توجه ویژه ای به بخش بالکن سالن میلاد داشت و از تماشاگران مستقر در بالکن می خواست تا مانند تماشاچیان قسمت همکف او را در اجرای برنامه همراهی کنند.

    «منو نگاه کن» قطعه ای از آلبوم «اکسیژن» بود که جهانبخش یادآوری کرد این آهنگ تاکنون ۱۲ بار در کنسرت هایش اجرا شده و بسیار خاطره انگیز و پرطرفدار است.

    پس از این قطعه بابک جهانبخش از زنده یاد مرتضی پاشایی یاد کرد و گفت: مرداد ماه اولین و آخرین دیدار من با خواننده محبوب و مردمی مرتضی پاشایی بود. در کنسرت دبی آهنگ «من و بارون» را با هم اجرا کردیم. اکنون جای رضا صادقی عزیز که اجرای اصلی آهنگ با همراهی او بوده است در این برنامه خالیست و من این قطعه را به طرفداران مرتضی پاشایی تقدیم می کنم.

    جهانبخش این قطعه را بسیار پرانرژی و با شور و حرارت فراوان اجرا کرد و تمام حاضران در سالن را به وجد آورد. وی پس از اجرای این ترانه برای لحظاتی از صحنه بیرون رفت تا استراحت کند. اما گروه نوازندگان در این لحظات به اجرای قطعات بی کلام و تکنوازی ساکسیفون، درامز و پرکاشن پرداختند و فضای شادی را برای تماشاچیان فراهم کردند.

    کنسرت «بابک جهانبخش»

    کنسرت «بابک جهانبخش»

    حضور مهمانان ویژه از جمله علی مرادخانی معاونت هنری وزارت ارشاد و علی ترابی مدیرعامل انجمن موسیقی در اواسط برنامه اعلام شد که تقدیر و تشکر جهانبخش و تشویق حاضران را به همراه داشت.

    مساله ای که در نهایت این خواننده پاپ کشورمان به آن اشاره کرد مشکل صدای سالن بود. این خواننده موسیقی پاپ ضمن تشکر از دست اندرکاران سالن میلاد گفت: مدت ها بود درسالن میلاد کنسرت پاپ اجرا نمی شد و این اتفاق خوبی است که در روزهای جشنواره موسیقی فجر شاهد آن هستیم و امیدوارم رفته رفته صدابرداری سالن بهتر و متناسب با اجراهای موسیقی پاپ بشود.

    جهانبخش پس از گفتن این جمله که «بهترین لحظات زندگی ام لحظاتی ست که در کنار شما سپری می شود» قطعه «برف» را برای دوستدارانش اجرا کرد.

    در بخش پایانی و با اجرای قطعه «یه چیزی میگی» جهانبخش پس از معرفی اعضای گروه از جمله رضا تاج بخش نوازنده پیانو و ایلیار خسروی درامز ابراز امیدواری کرد دومین حضورش در جشنواره موسیقی فجر برای شرکت کنندگان در مراسم لحظات شادی را آفریده باشد.

    در ادامه عکسهای بابک کریم پور از این کنسرت را دنبال کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=70373
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *