×
×

گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «محسن یگانه»

  • کد نوشته: 70222
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۸ام بهمن ۱۳۹۳
  • ۸ دیدگاه
  • hot-topic-logoاجراهای پاپ سی‌امین جشنواره موسیقی فجر در حالی به نیمه رسید که محسن یگانه یک شب و دو سئانس در برج میلاد روی استیج رفت.
    +نوازنده ای که یگانه با خود از آمریکا سوغات آورد!

    گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «محسن یگانه»
  • کنسرت محسن یگانه در جشنواره موسیقی فجر

    کنسرت محسن یگانه در جشنواره موسیقی فجر

    اجراهای پاپ سی‌امین جشنواره موسیقی فجر در حالی به نیمه رسید که محسن یگانه یک شب و دو سئانس در برج میلاد روی استیج رفت.

    مرسی که هستید

    موسیقی با گروه ارکستر نواخنه شد و در ادامه محسن یگانه بعد از مدت‌ها دوری و سفر با ظاهری آراسته و هماهنگ با دیگر اعضای ارکستر روی استیج آمد و با قطعه “حباب” کنسرت را آغاز کرد، او بعد از اجرای این قطعه ضمن خوش آمدگویی با هوادارانش بعد از یک مدت زمان طولانی که در تور آمریکا سپری شده بود گفت: با اینکه قطعات آلبوم بار‌ها و بار‌ها تکرار شدند فکر نمی‌کردم بلیت فروشی آنقدر با سرعت انجام شود مرسی که هستید.

    این صدا آن صدا نیست

    یگانه که از بی‌حالی طرفدرانش کلافه شده بود رو به آن‌ها اعتراض کرد و گفت: قبلا در این برج صداهایی شنیده می‌شد اما الان دیگر اون صدا‌ها نیستند و بعد از آب رفتن یخ مردم داخل سالن با این صحبت قطعه بعدی اجرا شد.

    آلبوم جدید در راه است

    بعد از اجرای چندین قطعه او خبر از انتشار آلبوم جدید داد و گفت: این روز‌ها به غیر از بچه‌داری روی آلبومم مشغول کار هستم و سعی کردم کاری متفاوت باشد که شما دوست داشته باشید و در خلوت‌تان جا باز کند.

    دست بزنید تا سکوت کنم

    یگانه با گفتن جمله: جو سالن اونی نیست که باید باشد اما این گناه من نیست مقدمه اجرای قطعه “گناهی ندارم” را فراهم و سپس آنرا اجرا کرد.

    ریمیکس

    کنسرت محسن یگانه در جشنواره موسیقی فجر

    کنسرت محسن یگانه در جشنواره موسیقی فجر

    به خاطر محدودیت زمان این خواننده چند قطعه اسلو را ریمیکس کرده و اجرا کرد و بعد از پاپان اجرایش گفت: خستگی این سفر هنوز در تنم باقی مانده اگر می‌خواهید مثل سال‌های قبل روی استیج پرحرفی نکنم تشویق کنید!

    باز هم مشکل صدابرداری

    یگانه نیز یکی از دیگر خوانندگان پاپ بود که از نحو صدابرداری برج میلاد متعجب شد و گفت: در زمان ساند چک باور کنید صدا خوب بود اما وقتی روی استیج آمدیم همه چیز عوض شد من را ببخشید و قطعه “هوایی شدی” را اجرا کرد تا شاید با اجرای این قطعه  این مشکل را بپوشاند.

    ماراتن آهنگ‌ها

    محدودیت زمان باعث شد تا این هنرمند قطعاتی مثل: آخه دل من، بمون، نمی‌ذارم ازم خسته شی را به صورت ریمیکس اجرا کند و بعد سراغ قطعه شاد “آهای خبر نداری” برود.

    قطعه که به شکل بد پخش شد

    در اواسط برنامه او از پخش یکی از قطعاتش به شکل ناگوار خبر داد و گفت: قطعه‌ای که الان می‌خواهم اجرا کنم ۸ ماه پیش به شکل بدی پخش شد اما بازخورد خوبی داشت و این مقدمه اجرای “خیابونا” شد.

    یک نوازنده آمریکایی!

    یگانه ضمن معرفی تک تک اعضای ارکستر متشکل از: بهمن برادران (پرکاشن)، حسین شریفی (ترمپن)، حسن فراهانی (ترمپت)، بنیامین بیانی (ساکسفون)، مجید برومند (گیتار)، بابک ملکی فر (گیتار الکتریک)، رامین زواری (درامز)، و عماد نکویی نوازنده ویولون که از آمریکا او را پیدا کردیم و با خودمان سوغاتی به اینجا آوردیم.

    علی ثابت معرفی نشد

    او بعد از معرفی تک تک اعضای ارکستر گفت: نوبت علی ثابت (نوازنده کی‌بورد و سرپرست ارکستر) است که واقعا همه او را می‌شناسید و نیاز به معرفی ندارد.

    کنسرت محسن یگانه در جشنواره موسیقی فجر

    کنسرت محسن یگانه در جشنواره موسیقی فجر

    قطعات اجرایی

    در این یک سئانس قطعات “حباب”، “دوست دارم”، “هوایی”، “خیابونا”، “نشکن دلمو”، “آخه دل من”، “نمی‌شه”، “بمون”، “عذاب”، “گناهی ندارم”، “نمی‌ذاری خسته شی”، “رگ خواب”، “نباشی”، “سکوت”، “نرو”، “باور کنم”، “بازم بخند”، “من”، “بارو بندیل”، “آهای خبر نداری” و “خیلی دلم ازت پره” یک به یک اجرا شدند.

    حواشی پنجمین شب از جشنواره سی‌ام موسیقی فجر:

    – قطعه “نباشی” و “سکوت” سالن را منفجر کرد.

    -لباس یگانه با طراحی زیبا و هماهنگ با دیگر اعضای ارکستر بود.

    این خواننده روی استیج دائما با اعضای ارکستر شوخی می‌کرد.

    -کل سالن پر شده بود و حتی یک جای خالی در هیچ یک از سئانس‌ها وجود نداشت.

    -قطعه “بازم بخند” به عنوان آخرین قطعه اجرا شد.

    محسن یگانه در گفتگوی کوتاه گفت: کار آلبوم بعدی را تقریبا به پایان رساندم اما فکر نمی‌کنم بتوانم این طرف سال منتشر کنم اما در هر صورت سعی کردم متفاوت و خاص باشد.

    او در خصوص آلبوم و اعضای آن گفت: تمام ترانه‌های آن سروده خودم است و در بخش‌های دیگر دقیقا همان‌هایی هستند که در آلبوم‌های قبلی بودند.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=70222
       
    برچسب ها محسن یگانه

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *