×
×

به مدت دو ماه در شش شهر ایران

  • کد نوشته: 7019
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۶ام بهمن ۱۳۸۹
  • ۲ دیدگاه
  • کنسرت دو نوازی تار حسین علیزاده و تنبک مجید خلج از تاریخ ۲۸ بهمن ماه به مدت دو ماه در شش شهر ایران برگزار می شود. به گزارش خبرنگار مهر، نخستین کنسرت حسین علیزاده و مجید خلج از این مجموعه در تاریخ ۲۹ بهمن ماه در سالن دانشگاه تربیت مدرس قزوین آغاز می شود و […]

  • کنسرت دو نوازی تار حسین علیزاده و تنبک مجید خلج از تاریخ ۲۸ بهمن ماه به مدت دو ماه در شش شهر ایران برگزار می شود.
    به گزارش خبرنگار مهر، نخستین کنسرت حسین علیزاده و مجید خلج از این مجموعه در تاریخ ۲۹ بهمن ماه در سالن دانشگاه تربیت مدرس قزوین آغاز می شود و پس از آن این و نوزانده در تاریخ ۱ و ۲ اسفندماه در رشت کنسرت برگزار می کنند و در ادامه همین کنسرت در تاریخ ۵ و ۶ اسفندماه در سالن فخرالدین گرگان به روی صحنه می رود دو قراراست در حاشیه این کنسرت کارگاه یک روزه نوزاندگی تار نیز برگزار شود.
    تورکنسرت حسین علیزاده و مجید خلج با اجرا در روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفند در سالن حافظیه شیراز به روی صحنه می رود و در این شهر نیز کارگاه آموزشی مدرسان تار و سه ‌تار توسط علیزاده برگزار خواهد شد. پس از اجرای شیراز، این دو در تاریخ ۱۸ و ۱۹ اسفند در بندرعباس اجرای برنامه دارند .
    پس از این اجرا تور کنسرت‌ دو نوازی تار و تنبک به مدت بک ماه متوقف می‌شود و سپس در نیمه دوم فروردین سال ۱۳۹۰ تالار وحدت میزبان آخرین اجراهای حسین علیزاده و مجید خلج خواهد بود.
    لازم به ذکر است پیش از این دو نوازی تار حسین علیزاده و تنبک مجید خلج تابستان سال ۱۳۸۶ و تنها در یک قسمت از کنسرت حسین علیزاده و گروه هم‌آوایان اجرا شد و این بار قرار است تمام مدت زمان برنامه به بداهه ‌نوازی به شکل تکنوازی و دونوازی اختصاص ‌یابد؛حسین علیزاده در این برنامه تار، سه ‌تار و شورانگیز را خواهد نواخت و مجید خلج نیز با تنبک و سازهای کوبه‌ ای او را همراهی خواهد کرد.
    تور کنسرت حسین علیزاده و مجید خلج به تهیه‌کنندگی کیوان فرزین و بهرنگ تنکابنی است و قیمت بلیت‌های این کنسرت بین ۱۰ تا ۲۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است .

    https://musiceiranian.ir/?p=7019
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *