×
×

با قیمت بلیط ۸ تا ۴۰ هزار تومانی

  • کد نوشته: 7009
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۶ام بهمن ۱۳۸۹
  • ۰
  • علاقمندان برای شرکت در بیست و ششمین جشنواره موسیقی فجر می‌توانند از شانزدهم بهمن با مراجعه به سایت www.t-nay.ir بلیط‌هایشان را به شکل اینترنتی خریداری کنند و با در دست داشتن پرینت بلیط و کارت ملی، وارد سالن های اجرا شوند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران؛ به منظور رفاه حال علاقمندان و تسهیل […]

  • علاقمندان برای شرکت در بیست و ششمین جشنواره موسیقی فجر می‌توانند از شانزدهم بهمن با مراجعه به سایت www.t-nay.ir بلیط‌هایشان را به شکل اینترنتی خریداری کنند و با در دست داشتن پرینت بلیط و کارت ملی، وارد سالن های اجرا شوند.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران؛ به منظور رفاه حال علاقمندان و تسهیل در روند خرید بلیط‌های اینترنتی بویژه برای آن دسته از علاقمندانی که به اینترنت دسترسی ندارند،۲۰ مرکز فروش بلیط در تهران و برخی از شهرستان‌های اطراف تهران درنظر گرفته شده است تا خرید توسط این مراکز و توسط سیستم نرم‌افزاری آنها انجام شود.
    باید افزود که قیمت بلیت در تالار وحدت از ۸ تا ۲۰ هزار تومان، سالن اندیشه حوزه هنری از ۸ تا ۱۵ هزار تومان، سالن سوره ۷ هزار تومان، سالن نیاوران ۱۵ هزار تومان ، ارسباران با ۵ هزار تومان و برج میلاد از ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان خواهد بود.
    دانشجویان موسیقی، هنرمندان، دانشجویان سایر رشته‌‌ها می‌‌توانند برای تهیه بلیتط‌های تخفیف‌دار جشنواره، در روزهای یکشنبه و دوشنبه به کمیته بلیط دبیرخانه جشنواره موسیقی فجر واقع در خیابان حافظ، بعد از هتل رودکی خیابان هانری کربن پلاک۶۰ مراجعه کنند.
    بلیط‌های جشنواره با تخفیف برای دانشجویان رشته‌های موسیقی با داشتن کارت دانشجویی ۵۰ درصد، برای دانشجویان دیگر رشته‌ها با داشتن کارت دانشجویی ۳۰ درصد و برای هنرمندان که عضو خانه موسیقی باشند و کارت عضویت خود را به همراه داشته باشند، با ۲۵ درصد عرضه می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=7009
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *