×
×

در بخش «موسیقی»

  • کد نوشته: 69591
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۳ام بهمن ۱۳۹۳
  • ۴ دیدگاه
  • hot-topic-logo«موسیقی ایرانیان» سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایران، در هفتمین «جشنواره وب ایران» (معتبر‌ترین جشنواره در حوزه فناوری اطلاعات) توسط هیئت داوران و از بین ۱۲ هزار وب‌سایت شرکت کننده و از ۳۹۰۰ وب‌سایتی که به مرحله دوم راه پیدا کردند، جزو کاندیدای وب سایت‌های بر‌تر در بخش «موسیقی» شده است.

    +اواخر سال پیش نیز «موسیقی ایرانیان» در جشنواره وبلاگ ها و سایت های موسیقی به عنوان سایت برگزیده در بین وبسایت‌های موسیقی ایرانی شناخته شد

    در بخش «موسیقی»
  • جشنواره وب ایران

    جشنواره وب ایران

    «موسیقی ایرانیان» سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایران، در هفتمین «جشنواره وب ایران» (معتبر‌ترین جشنواره در حوزه فناوری اطلاعات) توسط هیئت داوران و از بین ۱۲ هزار وب‌سایت شرکت کننده و از ۳۹۰۰ وب‌سایتی که به مرحله دوم راه پیدا کردند، جزو کاندیدای وب سایت‌های بر‌تر در بخش «موسیقی» شده است.

    این جشنواره که هر ساله به منظور معرفی برترین‌های وب ایران در شاخه‌های مختلف برگزار می‌شود، توسط کانون کارآفرینی ایران که یک سازمان مردم نهاد است با هدف ترویج تفکر کارآفرینانه و نوآورانه اجرا شده است.

    شایان ذکر است که مرحله پایانی این جشنواره ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه در مرکز همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد و برگزیدگان در حضور شماری از علاقمندان و مسوولان پیشرو این حوزه معرفی خواهند شد.

    اواخر سال پیش نیز «موسیقی ایرانیان» در جشنواره وبلاگ ها و سایت های موسیقی به عنوان سایت برگزیده در بین وبسایت‌های موسیقی ایرانی شناخته شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=69591
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *