×
×

برگزاری هزارصدای موسیقی پاپ با داوری «مانی رهنما»

  • کد نوشته: 69359
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۹ام بهمن ۱۳۹۳
  • ۵ دیدگاه
  • برنامه هزار صدای موسیقی پاپ عصر شنبه ۱۸ بهمن با داوری مانی رهنما، بابک زرین و افشین مقدم و به مدیریت و اجرای «آرش نصیری» درسالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار گردید.
    +گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان» از این مسابقه را در ادامه می توانید دنبال کنید

    برگزاری هزارصدای موسیقی پاپ با داوری «مانی رهنما»
  • مسابقه هزار صدا

    مسابقه هزار صدا

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: برنامه هزار صدای موسیقی پاپ عصر شنبه ۱۸ بهمن با داوری مانی رهنما، بابک زرین و افشین مقدم و به مدیریت و اجرای «آرش نصیری» درسالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار گردید.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، در ابتدای این برنامه که با حضور محمد علی بهمنی ترانه سرای پیشکسوت و سید عباس سجادی مدیرعامل بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران برگزار گردید، بعد از اجرای حامد حسینی برنده برنامه قبلی هزار صدای موسیقی، مانی رهنما در مقام کار‌شناس خوانندگی، بابک زرین به عنوان کار‌شناس موسیقی و افشین مقدم کار‌شناس ترانه، به روی سن حاضر شدند و کار داوری را آغاز کردند.

    گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان» از این مسابقه را در ادامه می توانید دنبال کنید.

    * پارسا آتوت، بهزاد یاری، بهمن عصار، امیر کیان، سهیل، پیوند صالحی، هادی عزیزی و مصطفی پاریزی هشت شرکت کننده در این دور برناهه هزار صدای موسیقی پاپ بودند.

    * مانی رهنما در انتهای مراسم بعد از اجرای قطعه «قسمت نشد» که به تازگی آن را منتشر کرده با تمجید از اجرای بعضی از شرکت کنندگان گفت: «برای هیات داوران انتخاب نفرات بر‌تر بسیار سخت بود. ممکن است کسی صدای خوبی داشته باشد اما ترانه و یا ملودی که برای کارش انتخاب کرده نمره پایینی بیاورد. در هر صورت مجموع نمرات، تعیین کننده نفرات بر‌تر است. البته من خوشحالم که در این جمع شاهد استعدادهای بسیار خوبی هستیم و امیدوارم زمینه مناسب برای رشد و پیشرفت این عزیزان فراهم شود. در مجموع باید بگویم خوانندگی نیاز به مجموعه‌ای از صفات و خصوصیات مختلف دارد. خواننده خوب و موفق باید صدا و اجرای خوبی داشته باشد، روی صحنه فعال و تاثیرگذار عمل کند و همچنین با ظاهر و پوشش مناسب مقابل تماشاچی قرار بگیرد. البته به نظر من هرکسی می‌تواند خواننده شود به شرط آنکه تمرین ممارست و پشتکار داشته باشد.»

    * نتیجه نظر سنجی کار‌شناسی در پایان هفتمین دور هزار صدای موسیقی به این ترتیب اعلام شد: «نفر اول: هادی عزیزی، نفر دوم: بهمن عصار، نفر سوم: مصطفی پاریزی و نظرسنجی مردمی: نفر اول: هادی عزیزی، نفر دوم: بهمن عصار و نفر سوم: پیوند صالحی».

    * به داوران حاضر در این برنامه لوح تقدیری از سوی بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران توسط محمد علی بهمنی و سید عباس سجادی اهدا گردید.

    * در حاشیه این مراسم، آرش نصیری که مدیریت و اجرای این برنامه را برعهده دارد، درباره برگزاری فینال «هزار صدا»، به خبرنگار «موسیقی ایرانیان» گفت: «طبق برنامه ریزی هایی که داشته ایم، فینال مسابقه هزار صدا در بخش سنتی قبل از عید نوروز امسال برگزار خواهد شد، همچنین فینال مسابقه هزار صدای پاپ هم بعد از عید برگزار می شود که البته مکان این مسابقه در نیاوران نخواهد بود، چرا که استقبال مخاطبین از بخش پاپ مسابقه هزار صدا زیاد است و گنجایش سالن نیاوران هم متاسفانه جوابگوی علاقه مندان نیست، اطلاعات تکمیلی هردو برنامه را در اولین فرصت در اختیارتان قرار خواهم داد.»

    گفتنی است برنامه هزارصدا دومین و چهارمین شنبه هر ماه در دو بخش پاپ و سنتی در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و علاقمندان جهت شرکت در این برنامه می‌توانند با شماره ۲۶۱۱۴۱۱۷ تماس بگیرند اما در یک تغییر برنامه به دلیل تداخل با جشنواره موسیقی فجر، برنامه بعدی هزارصدا در بخش سنتی دوم اسفند برگزار می‌شود. بر اسان برنامه بعدی هزار صدای موسیقی پاپ نهم اسفند برگزار خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=69359
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *