×
×

«خنده‌های تو» از این خواننده پاپ به زودی منتشر می‌شود

  • کد نوشته: 68962
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۴ام بهمن ۱۳۹۳
  • ۲۹ دیدگاه
  • hot-topic-logo«سامان جلیلی» خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان که چندی پیش با انتشار آلبوم «پرتگاه» به جمع خوانندگان رسمی موسیقی پاپ ایران پیوست، اولین کنسرت رسمی خود در شهر تهران را به روی صحنه برد. در ادامه می‌توانید حاشیه نگاری خبرنگار «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «سامان جلیلی» را دنبال کنید.
    +سامان جلیلی هم از «مرتضی پاشایی» یاد کرد

    «خنده‌های تو» از این خواننده پاپ به زودی منتشر می‌شود
  • سامان جلیلی

    سامان جلیلی

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: «سامان جلیلی» خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان، اولین کنسرت رسمی خود در شهر تهران را به روی صحنه برد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، جلیلی که چندی پیش با انتشار آلبوم «پرتگاه» به جمع خوانندگان رسمی موسیقی پاپ ایران پیوست، ۱۲ بهمن ماه برای نخستین بار در شهر تهران به دیدار دوستدارانش رفت و گلچینی از قطعات منتشر شده‌اش را اجرا کرد.

    در ادامه می‌توانید حاشیه نگاری خبرنگار «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «سامان جلیلی» را دنبال کنید.

    * کنسرت سامان جلیلی به رهبری ارکستر «حامد برادران» و با اجرای حدود ۱۶ قطعه به تهیه‌کنندگی شرکت «اکسیر نوین» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد که از سوی مخاطبان نیز استقبال خوبی از این اجرا شده بود.

    * قبل از به روی صحنه آمدن خواننده و گروهش، آنونسی از آهنگ جدید «خنده‌های تو» با صدای «سامان جلیلی» برای مخاطبین پخش شد، در طول اجرا نیز این خواننده نوید این را داد که تا دو سه روز دیگر، این آهنگ متفاوت از وی در دسترس دوستدارانش قرار خواهد گرفت.

    * این خواننده در بخشی از کنسرت خود قطعه‌ای با عنوان «حالم بده» را اجرا کرد و به مخاطبین گفت: «زمانی که این قطعه را خواندم، واقعا حال بدی داشتم، اما الان شرایط تغییر کرده و خوشحالم که در خدمت شما هستم و حالم نیز خیلی خوب است.»

    سامان جلیلی

    سامان جلیلی

    * سامان جلیلی در این اجرا، از برادر خود که مدیریت برنامه‌های وی را برعهده دارد، تشکر کرد و گفت: «برای اینکه این کنسرت در تهران برگزار شود و بنده همراه با ارکس‌تر در حضور شما باشیم، سه سال پیگیری کردیم و از این بابت باید از برادرم که مدیربرنامه‌های خوبم هم است، تشکر کنم.»

    * پس از درگذشت زنده یاد «مرتضی پاشایی»، تقریبا در همه کنسرت‌هایی که خواننده‌های پاپ در تهران و شهرستان‌ها برگزار کردند، به نحوی از این خواننده خوش صدا و محجوب و محبوب هم یادی کرده‌اند که سامان جلیلی نیز در کنسرت خود اقدام به پخش عکس‌ها و فیلم‌هایی از مرتضی پاشایی در مانیتور سالن پرداخت و در حین پخش تصاویر مربوطه هم اقدام به خوانندگی کرد، البته قطعه‌ای که اجرا شد از قطعات زنده یاد پاشایی نبود.

    * سامان جلیلی نخستین اجرای خود در شهر تهران را با خواندن قطعه شنیدنی «دوستت دارم» به پایان رساند.

    * از نکات ضعف کنسرت جلیلی می‌توان به استرس خواننده اشاره کرد که هرازگاهی نیز روی اجرایش تاثیرگذار بود، البته اشکالاتی نیز در صدابرداری سالن محل اجرا وجود داشت که روی کیفیت اجرا تاثیر گذاشته بود. از این نکته مهم نیز نباید به راحتی گذشت که تفاوت بسیار اندکی بین صدای زنده «سامان جلیلی» با صدای استدیویی قطعات آلبومش وجود داشت.

    * کیان دارا، هیراد نیکنام، عرفان پاشا، امیر شعارنویس، حامد برادران و حسین شریفی نوازندگانی بودند که این خواننده را همراهی می‌کردند.

    * کمیل قاسمی، پوریا حیدری، سعیدکرمانی، امید علیجانی و امیرعلی نورایی از میهمانان کنسرت «سامان جلیلی» بودند.

    https://musiceiranian.ir/?p=68962
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *