×
×

کنسرت «رنگواره های زاگرس» با استقبال پر شور پایتخت نشینان در شبی بارانی برگزار شد

  • کد نوشته: 68907
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۴ام بهمن ۱۳۹۳
  • ۳۲ دیدگاه
  • hot-topic-logoکنسرت «رنگواره های زاگرس» با اجرای گروه آوای پارسیان و به سرپرستی و خوانندگی «سامان علیپور» در سالن نیاوران به روی صحنه رفت.
    +در ادامه می توانید ویدئوی اجرای زنده قطعه «مریم مریم» از این کنسرت را آنلاین مشاهده نمایید و در صورت تمایل دانلود کنید

    کنسرت «رنگواره های زاگرس» با استقبال پر شور پایتخت نشینان در شبی بارانی برگزار شد
  • کنسرت سامان علیپور

    کنسرت سامان علیپور

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: کنسرت «رنگواره های زاگرس» با اجرای گروه آوای پارسیان و  به سرپرستی و خوانندگی «سامان علیپور» در سالن نیاوران به روی صحنه رفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت گزیده ای از اجراهای قدیم و قطعات جدید با تنظیم و آهنگسازی سامان علی پور در دستگاههای چهار گاه، همایون، شور و ماهور با نگرش به موسیقی منطقه زاگرس در دو بخش به اجرا در آمد که تشویق های مداوم و همخوانی جمعیت در حین اجرای قطعات از ویژگی ها ی بارز این اجرا بود.

    شایان ذکر است که این برنامه به مدیریت اجرایی «پروین سرلک» انجام گرفت و دکتر مجید پازوکی، فاطمه گودرزی (بازیگر سینما و تلویزیون) و دکتر صمد سامانیان (رئیس پردیس باغ ملی دانشگاه هنر تهران) از مهمانان این برنامه بودند.

    حسن سالم (کمانچه)، علی آذرسینا (کمانچه آلتو)، کیوان علی‌پور (کوزه، دهل)، مجید دولتشاه (تار)، سامان صالحی (عود)، میثم نوری (دف، دمام، ضرب باستانی)، میلاد باجلاوند (تمبک)، میلاد جمشیدی (سرنا، بالابان)، زهرا رجب روشن (دایره، دف)، فاطمه رجب روشن (تارباس)، سمانه شهیدی (آوا)، هانیه سماواتی (آوا)، الناز شجاعی (سه تار)، نسیم بهروان (سازهای کوبه‌ای)، احسان دولتشاهی (سنتور) و غلام رضا بیات (نی) نوازندگان این گروه بودند که در کنار آواز و نوازندگی تار، دیوان و دف «سامان علی‌پور» به هنرنمایی پرداختند.

    در ادامه می توانید گزارش تصویری این کنسرت را از موسیقی ایرانیان ببینید و ویدئوی اجرای زنده قطعه «مریم مریم» را آنلاین مشاهده نمایید و در صورت تمایل دانلود کنید.

    + دانلود ویدئوی اجرای زنده قطعه «مریم مریم»

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=68907
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *