×
×

به آهنگسازی حسام اینانلو و خوانندگی مجتبی عسگری

  • کد نوشته: 68754
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۲ام بهمن ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • آلبوم «هنگام که گریه می‌دهد ساز» به آهنگسازی حسام اینانلو و خوانندگی مجتبی عسگری، از سوی مؤسسهء فرهنگی -هنری «پردیس موسیقی معاصر» منتشر شد. این در حالی ست که روز سه شنبه، ۱۴ بهمن ماه نیز مراسم رونمایی این آلبوم در مرکز موسیقی «بتهوون» برگزار می شود.
    +مجتبی عسگری: این اثر یکی دیگر از تجربه های خوب بنده است

    +حسام اینانلو: این مجموعه ماحصل پارامترهای فکری و ایده‌های خاص بنده چه به لحاظ ریتم و چه به جهت تلفیق موسیقی در حیطهء موسیقی کلاسیک ایرانی ست

    به آهنگسازی حسام اینانلو و خوانندگی مجتبی عسگری
  •  آلبوم «هنگام که گریه می‌دهد ساز»

    آلبوم «هنگام که گریه می‌دهد ساز»

    موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: آلبوم «هنگام که گریه می‌دهد ساز» به آهنگسازی حسام اینانلو و خوانندگی مجتبی عسگری، از سوی مؤسسهء فرهنگی -هنری «پردیس موسیقی معاصر» منتشر شد. این در حالی ست که روز سه شنبه، ۱۴ بهمن ماه نیز مراسم رونمایی این آلبوم در مرکز موسیقی «بتهوون» برگزار می شود.

    مجتبی عسگری، خوانندهء موسیقی ایرانی در گفتگو با خبرنگار«موسیقی ایرانیان» با اعلام این خبر گفت: «دیروز یازدهم بهمن ماه، تازه ترین اثر به آهنگسازی حسام اینانلو و صدای بنده با نام «هنگام که گریه می دهد ساز» از سوی شرکت «پردیس موسیقی معاصر» منتشر گردید که پخش آن بر عهدهء شرکت «ایرانگام» می باشد.»

    وی افزود: «این آلبوم یکی دیگر از تجربه های خوب بنده است که امیدوارم مانند همیشه مورد لطف و استقبال مخاطبان قرار گیرد. در فاصلهء زمانی کمی از انتشار آن در ساعت ۱۸ از تاریخ سه شنبه، ۱۴ بهمن ماه نیز در مرکز موسیقی «بتهوون» این اثر با حضور جمعی از دوستان هنرمند و خبرنگاران رونمایی خواهد شد.»

    حسام اینانلو آهنگساز و نوازندهء این اثر نیز در گفتگوی کوتاهی عنوان کرد: « همان طور که پیش از این نیز اشاره کرده ام، این مجموعه ماحصل پارامترهای فکری و ایده‌های خاص بنده چه به لحاظ ریتم و چه به جهت تلفیق موسیقی در حیطهء موسیقی کلاسیک ایرانی ست که در آن تلاش کرده ام دریافت‌های خود را با الهام از موسیقی دورهء قاجار اما در مسیر و روند موسیقیِ امروز به اجرا در بیاورم.»

    اینانلو با اشاره به وقفهء زمانی کوتاهی که در انتشار این آلبوم پیش آمده افزود: « قرار بود این آلبوم نیمهء دوم از دی ماه سال جاری روانهء بازار موسیقی گردد اما به دلیل ترافیک موجود در تولید آلبوم، بعد از ماه های محرم و صفر، این موضوع به تاریخی دیگر موکول شد که با توجه به تأخیر چندین ماهه و چند سالهء برخی آثار، خوشبختانه این وقفه ناچیز است. روز سه شنبه منتظر حضور دوستان و هنرمندان عزیز خواهیم بود.»

    شایان ذکر است که آلبوم «هنگام که گریه می دهد ساز» بر سروده‌هایی از نیما یوشیج، شفیعی کدکنی، هوشنگ ابتهاج و سیاوش کسرایی، در دستگاه همایون و در آواز دشتی نواخته و خوانده شده است و حسام اینانلو (آهنگساز- کمانچه و کمانچه آلتو)، عیسی غفاری و امیر ابوطالب (تار)، یاور طاهریان (سنتور)، آزاده احمدی (عود) و آرمان عامری (نی) در این اثر به هنرنمایی پرداخته‌اند.

    https://musiceiranian.ir/?p=68754
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *