×
×

به همت «نوای شهر آشوب»

  • کد نوشته: 68422
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۸ام بهمن ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • مستر کلاس پروفسور «فروغ کریمی» استاد دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی «وین» اتریش، هفتهء آخر از بهمن ماه سال جاری در مرکز آموزش موسیقی «نوای شهر آشوب» تهران برگزار می گردد.
    +پوستر برنامه و جزئیات کامل

    به همت «نوای شهر آشوب»
  • فروغ کریمی

    فروغ کریمی

    موسیقی ایرانیان – حمیده موسوی: مستر کلاس پروفسور «فروغ کریمی» استاد دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی «وین» اتریش، هفتهء آخر از بهمن ماه سال جاری در مرکز آموزش موسیقی «نوای شهر آشوب» تهران برگزار می گردد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، پروفسور فروغ کریمی، سولیست فلوت و کینوزولوگ در دانشگاه هنرهای زیبای وینِ اتریش، در سفری دیگر به ایران این دوره‌ها را با عنوان مسترکلاس فلوت و موسیقی «کینزیولوژی» طی روزهای ۲۳، ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه برگزار می‌کند که در این دوره‌ها تکنیک‌های یافتن و رفع انسدادهای نقاط انرژی زای بدن هنگام نوازندگی مورد بررسی و آموزش قرار خواهد گرفت و همچون دوره‌های پیشین، این کارگاه‌های آموزشی ویژهء نوازندگان، خوانندگان و اساتید موسیقی بوده و اجرای موسیقی نیز ضمیمهء این دوره‌ها خواهد بود.

    علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق شماره تماس‌های ۸۸۰۸۱۶۳۹، ۸۸۰۸۱۶۴۱ و ۸۸۳۶۵۶۴۲  یا سامانهء SHAHRASHOOBMUSIC.IR اقدام نمایند.

    شایان ذکر است که این پنجمین سفر پروفسور کریمی برای برگزاری این مسترکلاس ها در تهران می باشد و تیر ماه سال گذشته چهارمین دورهء این کارگاه ها برگزار شده است.

    مستر کلاس «فروغ کریمی» (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

    مستر کلاس «فروغ کریمی» (برای بزرگنمایی کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=68422
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *