×
×

«من و بارون» به «مرتضی پاشایی» تقدیم شد

  • کد نوشته: 67869
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۳ام بهمن ۱۳۹۳
  • ۶ دیدگاه
  • hot-topic-logoکنسرت «بابک جهانبخش» خواننده بنام موسیقی پاپ ایران به همت شرکت «اکسیر نوین» با مدریت محمدرضا خانزاده در تهران برگزار شد.+عکسهای موسیقی ایرانیان (علی اکبر رهنمایی) از این کنسرت را در ادامه دنبال کنید

    «من و بارون» به «مرتضی پاشایی» تقدیم شد
  • کنسرت بابک جهانبخش (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    کنسرت بابک جهانبخش (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان – علی اکبر رهنمایی: کنسرت «بابک جهانبخش» خواننده بنام موسیقی پاپ ایران به همت شرکت «اکسیر نوین» با مدریت محمدرضا خانزاده در تهران برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت در تاریخ های یکم و دوم بهمن ماه در سالن نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه رفت و جهانبخش به اجرای قطعاتی از آلبوم های منتشر شده و تک آهنگهایش پرداخت.

    در ادامه می توانید حاشیه نگاری خبرنگار «موسیقی ایرانیان» از سانس دوم کنسرت بابک جهانبخش (یکم بهمن ماه) را دنبال کنید.

    * قطعه «معجزه» از آلبوم «مدار بی قراری»، اولین آهنگی بود که توسط بابک جهانبخش اجرا شد.

    * در اواسط کنسرت، جهانبخش با یادکردن از زنده یاد «مرتضی پاشایی»، خاطره ای از اجرای مشترکش در مردادماه با این خواننده در شهر دوبی را تعریف کرد و گفت: «اجرای مشترک ما در دوبی، اولین و آخرین ملاقات ما بود، به خودم اجازه نمی دهم که آهنگ هایش را بخوانم زیرا آهنگ هایش با صدای خودش زیباتر است و یاد مرتضی نیز همیشه در قلب ها زنده است.»، سپس جهانبخش قطعه «من و بارون» را به «مرتضی پاشایی» تقدیم کرد و از مخاطبین درخواست کرد که در اجرای این قطعه با وی همراهی و همخوانی کنند.

    * در ادامه برنامه قطعه تک نوازی ساکسیفون «یاشار خسروی» بار دیگر سالن را به وجد آورد، اجرای این آهنگ که از قطعات خاطره انگیز و قدیمی بود توسط «بهنام حکیم» ادامه پیدا کرد و سپس «ایلیار خسروی» به هنرنمایی پرداخت.

    * قطعه «دوست دارم» که همیشه در اجرای بابک جهانبخش با استقبال بسیار مردم روبرو می شود، این بار هم به همین شکل بود و جهانبخش این قطعه را برای دوبار اجرا کرد.

    * از مهمانان ویژه ای که طی روز اول به کنسرت جهانبخش رفتند می توان به احمد ایراندوست، بهروز رهبری فرد، انوشیروان تقوی، فرهاد نجفی، پیام هوشمند و محمد معینی اشاره کرد که بابک جهانبخش ضمن معرفی این دوستان از آن ها بابت حضورشان تشکر کرد.

    * یاشار خسروی (ساکسفون)، ایلیار خسروی (درامز)، بابک ریاحی پور (گیتار باس)، بهنام حکیم (گیتار اسپانیش)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، علیرضا میرآقا (پرکاشن)، رضا تاجبخش (پیانو)، ویالون(کسری) بودند به رهبری ارکستر رضا تاجبخش روی صحنه حاضر شدند.

    در ادامه می توانید عکسهای «موسیقی ایرانیان» از کنسرت بابک جهانبخش را دنبال کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=67869
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *