×
×

انتقاد رجب پور از عضو گروه​ «آریان»

  • کد نوشته: 6770
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۳ام بهمن ۱۳۸۹
  • ۶ دیدگاه
  • محسن رجب‌پور بالاخره موضعش را درباره‌ی آلبوم حس پیام صالحی خواننده‌ی گروه آریان مشخص کرد. محسن رجب‌پور مدیرعامل شرکت ترانه‌ی شرقی و مدیر گروه موسیقی پاپ آریان درباره‌ انتشار آلبوم «حس» پیام صالحی جدای از گروه آریان به خبرآنلاین گفت:« پیام خیلی دلش می‌خواست که این کار را تجربه کند. اگر هم این کارها را می‌خواست با […]

  • محسن رجب‌پور بالاخره موضعش را درباره‌ی آلبوم حس پیام صالحی خواننده‌ی گروه آریان مشخص کرد.

    محسن رجب‌پور مدیرعامل شرکت ترانه‌ی شرقی و مدیر گروه موسیقی پاپ آریان درباره‌ انتشار آلبوم «حس» پیام صالحی جدای از گروه آریان به خبرآنلاین گفت:« پیام خیلی دلش می‌خواست که این کار را تجربه کند. اگر هم این کارها را می‌خواست با آریان اجرا کند موفق نمی‌شد چون این آثار به سبک موسیقی آریانی‌ها نمی‌آمد. خیلی هم دلش می‌خواست که این کارش نتیجه بگیرد اما خودش باید سبک و سنگین بکند که آیا این اتفاق افتاده است یا نه.»

    او ادامه داد:« ما می‌خواستیم که این اصرارهای او جواب بدهد و خودش بتواند نتیجه بگیرد. به هر حال انتشار این سی دی آن هم به صورت مستقل توسط پیام صالحی برای آریان آسیب‌هایی داشت. اما من گفتم که این مساله در حوزه‌ی مسائل شخصی‌شان است و باید خودشان برای آن تصمیم بگیرند. نمی‌دانم الان که چند ماه از این ماجرا گذشته احساس می ‌کند این ماجرا برایش موضوع خوبی بوده است یا نه اما نظر شخصی من این است که اگر جای او بودم این کار را نمی‌کردم.»

    رجب پور درباره‌ی انتشار آلبوم حس ۲ و ادامه این داستان گفت:«من اگر جای پیام بودم ادامه نمی‌دادم. حالا تا او واقعیت را متوجه شود زمان می‌برد. آلبوم دادن کار خیلی سختی نیست. امروزه در دنیا هم دیگر به این صورت مستقل آلبوم نمی‌دهند بلکه ترجیحشان این است که آلبوم‌های گذشته را با تغییراتی دوباره روانه‌ی بازار کنند. شاید اگر ۱۰ سال پیش بود این کار جواب می‌داد اما الان نه.»

    https://musiceiranian.ir/?p=6770
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *