×
×

خسروی با قطعات جدید به روی صحنه رفت

  • کد نوشته: 67609
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۳۰ام دی ۱۳۹۳
  • ۲ دیدگاه
  • hot-topic-logo«سیروان خسروی» خواننده بنام موسیقی پاپ ایران، طی روزهای ۲۷ و ۲۸ دی ماه سال جاری و در ۴ سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران به روی صحنه رفت. حاشیه نگاری خبرنگار موسیقی ایرانیان از سانس اول کنسرت سیروان خسروی در تاریخ ۲۸ دی ماه را در ادامه دنبال کنید.
    +محمدرضا فروتن، آزاده نامداری، محمد موسوی و کاوه یغمایی از مهمانان ویژه شب اول کنسرت سیروان خسروی بودند

    خسروی با قطعات جدید به روی صحنه رفت
  • کنسرت سیروان خسروی

    کنسرت سیروان خسروی

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: «سیروان خسروی» خواننده بنام موسیقی پاپ ایران، طی روزهای ۲۷ و ۲۸ دی ماه سال جاری و در ۴ سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران به روی صحنه رفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، سیروان این کنسرت را با قطعه ی جدید «کجایی تو» آغاز کرد که در حین اجرای این قطعه، کلیپی هم که برای این اثر ساخته شده در حال پخش بود. سپس قطعاتی چون «نه نرو»، «عاشقتم»، «تو خیال کردی بری»، «دوست دارم زندگی رو»، «به همین زودی» و «بی قرار» توسط این خواننده اجرا شد..

    حاشیه نگاری خبرنگار موسیقی ایرانیان از سانس اول کنسرت سیروان خسروی در تاریخ ۲۸ دی ماه را در ادامه دنبال کنید.

    * اولین موضوعی که در بدو ورود، توجه مخاطبین را جلب میکرد، پنج مانیتوری بود که در صحنه نصب شده بود و پس از دقایقی، پشت صحنه موزیک ویدئوهای سیروان خسروی برای حضار پخش شد.

    * سیروان در حالی که آهنگ «خاطرات تو » را می خواند، وارد صحنه شد و پس از اجرای قطعه، گفت: «خیلی خوشحالم که بعد از شش ماه دوباره شما را از نزدیک میبینم، امیدوارم با آهنگ های جدید تا آخر کنسرت همین طور پر انرژی باشید.»

    * سیروان پس از اجرای قطعه ای، یکی از نوازنده ها را معرفی و از مردم درخواست می کرد وی را تشویق کنند.

    * در اواسط کنسرت، سیروان با هوادارنش صحبت کرد و گفت: «واقعا خوشحالم که در طول این سال ها در کنار هم بودیم، خیلی از طرفداران که اینجا حضور دارند، هواداران جدیدی هستند که تازه با من و آثارم آشنا شدند، خیلی ها هم از قبل طرفدار من بودند، این دوستان، چه آنها که از قبل هواردارم هستند و چه آنها که جدیدا عضو این

    محمد موسوی و کاوه یغمایی در کنسرت  خسروی

    محمد موسوی و کاوه یغمایی در کنسرت خسروی

    خانواده شدند، هیچ فرقی با هم ندارند و از اینکه شما را نزدیک میبینم، خوشحالم.»

    * «محمدر ضا فروتن» هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران و «آزاده نامداری» مجری بنام تلویزیون، دو مهمان ویژه کنسرت این خواننده بود.

    * خسروی برای چندمین بار دوباره از هوادارانش تجلیل کرد و گفت: «در اینستاگرام هم نوشتم، تمام این سال ها به جز شما هیچ کسی حمایتم نکرده، تنها انگیزه کاری ام را از شما دارم، امیدوارم بتوانم تمام اعتمادی را که از طرف شما در این چند سال بدست آوردم، تا آخر همراه خودم داشته باشم.»

    * قطعات جدید «خاطرات تو» و «کجایی تو» هر کدام، دو بار در این کنسرت اجرا شدند.

    * از نکات مثبت این کنسرت می توان به پخش ویدیو های جذاب و زیبا از سه مانیتور و دقیقا متناسب با آهنگ ها و پخش تصاویر اجرای زنده خواننده و گروهش از دو مانیتور دیگر، اشاره کرد. البته از جذابیت های دیگر این کنسرت می توان به استقاده برخی از هواداران سیروان از وسایل شب نما اشاره کرد که جلوه خاصی به فضای تاریک سالن داده بود.

    * در سانس دوم کنسرت هم، کاوه یغمایی (خواننده و تنظیم کننده موسیقی) به همراه محمد موسوی (بازیکن تیم ملی والیبال ایران) مهمان اجرای سیروان خسروی بودند!

    https://musiceiranian.ir/?p=67609
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *