×
×

در زمینه فروش محصولات موسیقی

  • کد نوشته: 67329
  • 27 دی 1393
  • ۸ دیدگاه
  • فروشگاه اینترنتی «سازکالا» که اقدام به فروش جامع محصولات موسیقی خواهد کرد، به صورت رسمی و با آدرس اینترنتی SAZKALA.COM توسط بخش خصوصی راه اندازی شد.

    در زمینه فروش محصولات موسیقی
  • فروشگاه سازکالا

    فروشگاه سازکالا

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: فروشگاه اینترنتی «سازکالا» که اقدام به فروش جامع محصولات موسیقی خواهد کرد، به صورت رسمی و با آدرس اینترنتی SAZKALA.COM توسط بخش خصوصی راه اندازی شد.

    فروشگاه اینترنتی سازکالا یک فروشگاه تخصصی آنلاین دارای نماد اعتماد الکترونیک است که به عرضه و فروش ساز و لوازم صوتی الکترونیکی می‌پردازد.این سایت فعالیت خود را با همکاری چندین شرکت و فروشگاه تخصصی فعال که هر کدام عرضه یک یا چند نوع محصول تخصصی را بر عهده دارند، آغاز کرده است.

    سازکالا، فروشگاه اینترنتی محصولات دیجیتال و آکوستیک، سنتیو صوتی با برند های معتبر اعم از پیانو و کیبورد وگیتار های اکوستیک، انواع سازها، سینتی سایزر ها، انواع تجهیزات اجرای زنده و استودیویی و دی جی ها و تمامی لوازم جانبی مورد نیاز در استودیو های خانگی یا حرفه ای می باشد و تمامی محصولات توسط نمایندگان رسمی آن برند در ایران گارانتی شده‌اند و اصل بودن تمامی محصولات خریداری شده توسط «ساز کالا» تضمین میگردد.

    از نکات جالب توجه سامانه فروش این سایت، ارسال کالا به سراسر ایران از سه طریق تیپاکس، پست و هوایی می باشد که کالاهای بالای صد هزار تومان نیز به صورت رایگان ارسال می شود، پرداخت وجه هم از طریق سایت از دو درگاه بانکی پارسیان و سامان امکان پذیر می باشد و خریداران محترم ساکن استان تهران میتوانند وجه مورد نظر را درب منزل پرداخت نمایند.

    به گفته مسئولان این سایت، سازکالا این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاها تا ۷ روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود. همچنین این سایت فروشگاهی برای اولین بار اقدام به ضمانت ۳ روزه قیمت کرده است بدین معنا که خریداران می توانند بعد از خرید خود تمامی سایتهای موسیقی دارای مجوز که الات موسیقی بفروش میرسانند را چک کرده و اگر فروشگاه اینترنتی فروش الات موسیقی همین کالا را زیر قیمت فروش سایت اینترنتی سازکالا بفروش برساند سایت سازکالا ما به تفاوت این کالا را به خریدار بازپس خواهد داد.

    این سایت دارای یک بخش با عنوان سفارش ویژه است که این بخش به این صورت می باشد که افرادی که دارای سفارشاتی به غیر از محصولات داخل سایت می باشند (محصولاتی از برند های معتبر که امکان داشتن نمایندگی در ایران وجود ندارد) با پر کردن فرم و گذاشتن لینک مورد نظر از سایت معتبر و مشخصات محصول میتوانند سفارش خود را ثبت کنند و این سایت پیگیری لازم را برای درخواست شما را انجام میدهد.

    لازم به ذکر است تمامی اطلاعاتی که در فروشگاه اینترنتی سازکالا رویت می شود بر گرفته شده از سایت های معتبر جهانی است، همچنین با استفاده از خدمات این سایت مخاطبین می توانند ویژگی‌های هر کدام از محصولات را مشاهده کنند یا محصول مورد نظرشان را خریداری نمایند.

       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *