×
×

با اجراهای پرشور دوئت ماکان اشگوری و گروه داماهی در شب پایانی

  • کد نوشته: 67060
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۴ام دی ۱۳۹۳
  • ۰
  • دومین هفته موسیقی تلفیقی تهران پس از هفت شب و برگزاری ۱۱ اجرا توسط ۸ گروه، سه شنبه شب ۲۳ دی ماه با اجرای دوم گروه «داماهی» و در حالی که مخاطبان بسیاری کنسرت را ایستاده دنبال می‌کردند، به کار خود پایان داد.
    +در ادامه هم می توانید ویدئویی کوتاه از اجرای زنده گروه موسیقی داماهی در «دومین هفته موسیقی تلفیقی تهران» را آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید

    با اجراهای پرشور دوئت ماکان اشگوری و گروه داماهی در شب پایانی
  • گروه داماهی

    گروه داماهی

    دومین هفته موسیقی تلفیقی تهران پس از هفت شب و برگزاری ۱۱ اجرا توسط ۸ گروه، سه شنبه شب ۲۳ دی ماه با اجرای دوم گروه «داماهی» و در حالی که مخاطبان بسیاری کنسرت را ایستاده دنبال می‌کردند، به کار خود پایان داد.

    به گزارش خبرنگرا «موسیقی ایرانیان»، دومین هفته موسیقی روز ۱۷ دی ماه با اولین اجرای گروه «داماهی» آغاز به کار کرد. در همین شب گروه پیتر سلیمانی‌پور هم روی صحنه رفت، دو اجرای روز اول با استقبال مخاطبان مواجه شد و این مسئله باعث شد تا اجرای گروه پیتر سلیمانی‌پور یک شب دیگر تمدید شود.

    در روز دوم، یعنی پنجشنبه ۱۷ دی‌ماه گروه «کانال» روی صحنه رفت و در روز سوم «دونوازی بعلاوه یک» به نوازندگی شهرام غلامی و پیتر سلیمانی‌پور اجرا شد.

    در روز چهارم یکبار دیگر گروه پیتر سلیمانی‌پورروی صحنه رفت و همچنین گروه «خنیاگران» به آهنگسازی و نوازندگی مهرداد پاکباز برنامه خاصی اجرا کردند که برگرفته از موسیقی فلکلوریک روستایی و شهری بود.

    در روز پنجم گروه موسیقی «نور» روی صحنه رفت. بلیت‌های اجرای گروه نور هم چندی پیش از آغاز هفته موسیقی تلفیقی بطور کامل به فروش رفته بود. گروه «نور» به آهنگسازی و خوانندگی کریستف رضاعی از گروه‌های جالب این جریان موسیقایی است که در این اجرا از رپرتوار جدید خود رونمایی کرد.

    اما در روز ششم اتفاق جالبی رخ داد گروه «شوربا» که تلفیق موسیقی ردیف –دستگاهی و موسیقی بلوز را مدنظر داشتند، برای اولین بار در هفته موسیقی تلفیقی روی صحنه رفت. گروه شوربا با دو خواننده از دو فرهنگ متفاوت موسیقایی سعی در ارائه یک موسیقی نو با استفاده از موسیقی بلوز و موسیقی ردیف داشت.

    در روز ششم علاوه بر گروه «شوربا» اجرای دوم «دونوازی بعلاوه یک» برگزار شد.

    و در روز هفتم اجرای اول به دوئت آواز – گیتار ماکان اشگوری و امیر صارمی اختصاص داشت. این اجرا هم به دلیل محبوبیت ماکان اشگوری با استقبال ویژه‌ای مواجه شد. و آخرین اجرا هم اختصاص داشت به گروهی که آغازگر هفته موسیقی تلفیقی بود؛ گروه «داماهی». این اجرا با ازدحام بسیاری مواجه شد و اینگونه آخرین برنامه از هفته موسیقی تلفیقی با شور هیجان بسیاری برگزار شد.

    دومین هفته موسیقی تلفیقی به همت خانه هنرهای شهری با تهیه کنندگی آرمان جعفری و مدیریت اجرای علی قادری به مدت یک هفته از ۱۷ دی تا ۲۳ دی در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

    در ادامه هم می توانید ویدئویی کوتاه از اجرای زنده گروه موسیقی داماهی در «دومین هفته موسیقی تلفیقی تهران» را آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود ویدئو

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=67060
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *