×
×

عکاس: کامران غلامی

  • کد نوشته: 170084
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۸ام دی ۱۳۹۶
  • ۰
  • در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: کامران غلامی) از این کنسرت را مشاهده نمایید. گروه داماهی به سرپرستی دارا دارایی و خوانندگی رضا کولغانی در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر برنامه اجرا کرد.

    عکاس: کامران غلامی
  • کنسرت گروه موسیقی داماهی

    گروه داماهی به سرپرستی دارا دارایی و خوانندگی رضا کولغانی در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر برنامه اجرا کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» و به نقل از هنرانلاین، کنسرت گروه داماهی شامگاه روز چهارشنبه ۲۷ ماه در دو سئانس در برج آزادی برگزار شد و داماهی قطعاتی از آلبوم “داماهی” و تک‌‌آهنگ‌های جدید خود را که آمیخته‌ای از موسیقی‌های مختلف پاپ، جز و لاتین با موسیقی جنوب کشور بود به مخاطبانش تقدیم کرد.

    کنسرت داماهی به سرپرستی دارا دارایی و خوانندگی رضا کولغانی با اجرای اثر جنوبی “لنج و بیوه” آغاز شد و کولغانی که خودش اصالتاً جنوبی است، این قطعه را به زیبایی اجرا کرد. در ادامه نیز کولغانی قطعات “درد بی‌دردی” و “جاده لغزنده”، از تک آهنگ‌های پرطرفدار گروه در یکی دو سال اخیر را خواند.

    در ادامه از دو قطعه جدید از آلبوم جدید داماهی با نام‌های “سوپراستار” و “باران اسیدی” رونمایی شد که این قطعات بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. “مردن مردانه”، “دیوانه سوگند” و “برکت” نیز دیگر قطعات این کنسرت بودند.

    از جمله اتفاقات ویژه کنسرت داماهی، اکت‌ها و پرفورم جالب خواننده گروه بود که لحظات هیجان‌انگیزی را برای مخاطبان گروه رقم می‌زد و آن‌ها را وادار به واکنش می‌کرد.

    داماهی در این کنسرت با رویکردی آزادانه در تلفیق مؤلفه‌های موسیقی محلی ایران (به ویژه موسیقی سواحل جنوب) با ژانرهای متنوع موسیقی بین‌المللی و همچین به کارگیری خلاقیت و نوآوری در اجرای موسیقی، سعی کرد سلایق مختلفی را با خود همراه کند.

    اعضای گروه داماهی برای اجرای این کنسرت را دارا دارایی (سرپرست و نوازنده باس)، حمزه یگانه (کیبورد و بنجو)، ابراهیم علوی (گیتار و عود) و رضا کولغانی (خواننده) تشکیل می‌دادند.

    امشب در ادامه اجراهای بخش تلفیقی سی و سومین جشنواره موسیقی فجر، گروه‌های گره و دال در مجموعه فرهنگی برج آزادی روی صحنه می‌روند.

    در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: کامران غلامی) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=170084
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *