×
×

امید حاجیلی عنوان کرد:

  • کد نوشته: 66959
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۳ام دی ۱۳۹۳
  • ۰
  • خواننده و نوازنده موسیقی پاپ کشورمان که طی این سال‌ها با لقب بمب انرژی در محافل موسیقی به اجرای برنامه می پردازد، تازه ترین کنسرت خود را در سالن میلاد برگزار می کند. امید حاجیلی در تشریح جزییات تازه‌ترین کنسرت خود که ۲۹ دی ماه امسال در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می […]

    امید حاجیلی عنوان کرد:
  • خواننده و نوازنده موسیقی پاپ کشورمان که طی این سال‌ها با لقب بمب انرژی در محافل موسیقی به اجرای برنامه می پردازد، تازه ترین کنسرت خود را در سالن میلاد برگزار می کند.

    امید حاجیلی در تشریح جزییات تازه‌ترین کنسرت خود که ۲۹ دی ماه امسال در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، توضیح داد: این کنسرت طبق روال قبلی کنسرتی پر انرژی خواهد بود که این بار تلاش خواهم کرد کمتر حرف بزنم و بیشتر موسیقی اجرا کنم و به مخاطبانم تضمین می دهم که با انرژی مثبت و حالی خوب سالن میلاد را ترک کنند.

    وی درباره نوازنده های مهمان این کنسرت موسیقایی گفت: محسن شریفیان نوازنده نی انبان، مرتضی کریمی نوازنده عود، وحید اسداللهی نوازنده گارمون و نقاره و فیروز ویسانلو نوازنده ویولن دوستان هنرمندی هستند که در این کنسرت همراهم خواهند بود و تردید ندارم با حضور این هنرمندان و نوازنده های ثابت گروه یک بمب انرژی را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی می ترکانیم. البته برای طراحی صحنه اجرا نیز مانند کارهای قبلی ام که سعی داشتم صحنه ای متفاوت را به مخاطب ارائه دهم این بار از یک طراحی صحنه متفاوت در کنسرت استفاده خواهم کرد.

    امید حاجیلی

    این نوازنده درباره تاریخ انتشار تازه ترین آلبوم خود نیز بیان کرد: خوشبختانه تمامی مجوزهای مربوط به اشعار آلبوم از دفتر موسیقی وزارت ارشاد اخذ شده و ما در این مورد با هیچ مشکلی روبه رو نبودیم اما چون بیشتر حجم کار غیر از حضور تعدادی از هنرمندان نوازنده بر دوش من است بنابراین ترجیح داده ایم بعد از پایان این کنسرت و برنامه های کوتاه دیگر، به اتمام آلبوم بپردازیم.

    حاجیلی که طی سال‌های قبل از ورودش به موسیقی پاپ، نوازنده ترومپت ارکستر سمفونیک تهران بوده است، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا قصدی برای بازگشت به ارکسترها دارد؟ تصریح کرد: آنچنان تمایلی برای حضور در این ارکسترها ندارم چراکه من قبل از تعطیلی ارکسترها از این مجموعه خداحافظی کردم و متاسفانه به دلیل شرایط نامساعدی که در ارکستر وجود داشت فعلا دلتنگی برای حضور مجدد ندارم. اما به طور حتم اگر روزی ببنیم که شرایط برای ادامه کار مهیاست مطمئن باشید با اشتیاق و میل در مجموعه ارکسترها حضور پیدا می کنم.

    https://musiceiranian.ir/?p=66959
       
    برچسب ها امید حاجیلی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *