×
×

طی دو سئانس
نخستین کنسرت حضوری امید حاجیلی در تهران برگزار می شود

  • کد نوشته: 387945
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۹ام تیر ۱۳۹۹
  • ۰
  • کنسرت تابستانی امید حاجیلی خواننده موسیقی پاپ، به عنوان یکی از نخستین کنسرت های غیر مجازی تهران، اوایل مرداد ۱۳۹۹ در تالار وزارت کشور به روی صحنه می رود.

    نخستین کنسرت حضوری امید حاجیلی در تهران برگزار می شود
  • امید حاجیلی

    کنسرت تابستانی امید حاجیلی خواننده موسیقی پاپ، به عنوان یکی از نخستین کنسرت های غیر مجازی تهران، اوایل مرداد ۱۳۹۹ در تالار وزارت کشور به روی صحنه می رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، امید حاجیلی خواننده شناخته شده موسیقی پاپ، در تاریخ ۲ مرداد سال جاری با رپرتواری از آثار به یاد ماندنی خود در قالب قطعاتی پیش تر اجرا شده و همچنین چند قطعه تازه به دیدار هوادارانش در تالار وزارت کشور می رود.

    این کنسرت پس از وقفه ای چند ماهه و دوری هنرمندان و مخاطبان از ملاقات و حضور واقعی بر صحنه و سالن های اجرا اتفاق می افتد و امید که سنگینی پاندمیِ کرونا، از جهان زائل شده و روال عادی کلیه فعالیت ها مجددا حاصل شود.

    حاجیلی مجموعه قطعاتی از جمله «چشمای مستت» را تقدیم مخاطبان خواهد کرد و بی شک لحظاتی انرژی بخش را با یکدیگر سهیم خواهند بود.

    شایان ذکر است که کنسرت موسیقی پاپ امید حاجیلی، طی دو سئانس۱۸:۳۰ و ۲۲ از تاریخ ۲ مرداد سال جاری و البته با قیمت هایی غیر منتظره و بیش از حد انتظار بالا از ۷۰ الی ۲۶۵ هزار تومان در تالار وزارت کشور برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت خرید اینترنتی بلیت ها با قابلیت انتخاب صندلی، به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند. فروش بلیت ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی صورت می گیرد.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=387945
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *