×
×

با اجرای «آرش نصیری»

  • کد نوشته: 66914
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۲ام دی ۱۳۹۳
  • ۵ دیدگاه
  • پنجمین برنامه بخش موسیقی اصیل ایرانی مسابقه هزارصدا با داوری «حسام الدین سراج»، «عبدالجبار کاکایی» و «مهران مهرنیا»، ساعت ۱۷ روز شنبه ۲۷ دی ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.
    +اشکان کمانگری نیز به عنوان خواننده مهمان در این برنامه اجرا خواهد داشت

    با اجرای «آرش نصیری»
  • پوستر هزار صدا

    پوستر هزار صدا

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی‌زاده: پنجمین برنامه بخش موسیقی اصیل ایرانی مسابقه هزارصدا با داوری «حسام الدین سراج»، «عبدالجبار کاکایی» و «مهران مهرنیا»، ساعت ۱۷ روز شنبه ۲۷ دی ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

    به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، در این برنامه که با حضور حسام الدین سراج، کاکایی و مهرنیا در مقام داور و کارشناسبرگزار می‌شود، پنج گروه موسیقی ایرانی هر یک ده دقیقه فرصت دارند تا برنامه‌ای متشکل از آواز و تصنیف را در حضور داوران و تماشاگران اجرا کنند. پس از اجرای هر گروه، کار‌شناسان برنامه به نقد و بررسی این اجرا‌ها خواهند پرداخت و در پایان برنامه، خواننده و نوازنده بر‌تر با نظرسنجی کار‌شناسی و خواننده بر‌تر با نظرسنجی مردمی انتخاب خواهد شد.

    همچنین اشکان کمانگری، خواننده آلبوم‌های «زرد، سرخ، ارغوانی» و «بادآباد» به عنوان مهمان قطعاتی را اجرا خواهد کرد.

    گفتنی است برنامه هزارصدا دومین و چهارمین شنبه هر ماه ساعت ۱۷ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و به ترتیب دومین شنبه به موسیقی پاپ و چهارمین شنبه هرماه به مسابقه ساز و آواز و تصنیف موسیقی دستگاهی ایران اختصاص دارد.

    https://musiceiranian.ir/?p=66914
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *