×
×

با همکاری در اثر جدید صفوی

  • کد نوشته: 66825
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۶ام دی ۱۳۹۳
  • ۰
  • زانیاز خسروی یک بار به کنایه به بهنام صفوی گفته بود اگر آن چند قطعه معروف که برادرم برایت ساخته نبود که امروز به اینجا هم نرسیده بودی، واقعیت هم این است که هنوز محبوب‌ترین قطعات بهنام صفوی که مردم زمزمه‌اش می‌کنند، «عشق من باش» و «تبریک» هستند که سیروان خسروی در روزهای اوجش آنها […]

    با همکاری در اثر جدید صفوی
  • ۲e1ax_hako_entry_6104زانیاز خسروی یک بار به کنایه به بهنام صفوی گفته بود اگر آن چند قطعه معروف که برادرم برایت ساخته نبود که امروز به اینجا هم نرسیده بودی،

    واقعیت هم این است که هنوز محبوب‌ترین قطعات بهنام صفوی که مردم زمزمه‌اش می‌کنند، «عشق من باش» و «تبریک» هستند که سیروان خسروی در روزهای اوجش آنها را برای بهنام صفوی تنظیم کرد. حتی صفوی وقتی آلبوم سومش منتشر شد در پاسخ به سوالی درباره دلیل همکاری نکردن سیروان با او گفته بود: «سیروان وقت ندارد برای زانیار کار کند، چه برسد به من.»

    اما انگار سر سیروان خلوت‌تر شده چون قطعه جدیدی با صدای بهنام صفوی منتشر شده به نام «فرصت کمه» که سیروان آن را تنظیم کرده؛ این یعنی اختلافات قدیمی حل شده‌اند. آلبوم سوم بهنام صفوی باعث ظهور اتفاقی در بازار موسیقی پاپ نشد و حتی به کنسرت هم نرسید. بسیاری از طرفداران صفوی منتظر حضور سیروان در آلبوم «فوق‌العاده» خواننده محبوب‌شان بودند اما این همکاری در آخرین آلبوم صفوی صورت نگرفت و صحبت‌هایی از وجود کدورت ببین این دو موزیسین شنیده می‌شد که انگار حل شده است. صفوی علاوه بر حضور سیروان در این قطعه در زمینه ترانه نیز تغییراتی را ایجاد کرده است و سراغ افشین یداللهی رفته و برای نخستین بار با این ترانه‌سرای مطرح همکاری کرده است. صوفی درباره همکاری مجدد با سیروان در قطعه جدید «فرصت کمه» به همکاری و ساخت موسیقی با سیروان در گذشته اشاره می‌کند و عدم همکاری با سیروان به دلیل مشغله‌کاری زیاد او می‌داند: «عدم همکاری به خاطر موضوع خاصی نبود و  فقط به دلیل درگیری‌های سیروان برای کنسرت‌هایش در آلبوم آخر با او همکاری نداشتیم وگرنه مشکل خاصی دیگری وجود نداشت. درباره قطعه جدید هم باید بگویم که در یک فرصت نسبتا کوتاه آهنگ‌سازی کار را انجام دادیم و کارهایش تمام شد و احتمالش بسیار زیاد است که دوباره همکاری داشته باشیم.»

    خواننده آلبوم فوق‌العاده دلیل رجوعش به افشین یداللهی را استفاده از ترانه قوی‌تر برای کارهای جدیدش می‌داند و می‌گوید: «این طرز تفکری بود که من در ساخت این قطعه داشتم و راغب بودم که این تجربه را در این قطعه انجام بدهم و بهترین گزینه هم به نظر من آقای یداللهی بودند که طی صحبتی که با ایشان داشتم، موافقت کردند. کار خیلی خوبی هم شد و آنچه در ذهن من بود، اتفاق افتاد از نظر من انسان‌ها باید به دنبال اتفاقات تازه باشند و فقط دنبال یکسری اشخاص ثابت نروند که به تکرار برسند دیدگاه و هدف من هم در این قطعه همین موضوع بوده است.» او همچنین می‌گوید که فعلا قطعه جدیدی با این تیم در دست ساخت ندارد و آخرین قطعه‌شان همین آهنگ «فرصت کمه» است. صفوی همچنین درباره آلبوم و اجرای زنده‌اش در تهران و دیگر شهرستان‌ها نیز می‌‌گوید: «مشغول آغاز مرحله پیش تولید آلبوم هستیم و فکر می‌کنم تا تابستان آلبوم جدیدم را آماده می‌کنم. فعلا هیچ همکاری قطعی شده‌ای در آلبوم نداریم و جزییات آلبوم نیز مشخص نشده است. ضمنا فعلا قصد برگزاری کنسرت را ندارم و بیشتر علاقه‌‌مند هستم به کارهای آلبوم و تک قطعاتم رسیدگی کنم و امید به خدا کنسرت تهران را بعد از عید برگزار می‌کنم اما اجرا در شهرستان‌ها را دارم. کما اینکه در تاریخ هجدهم در ساری کنسرت داشتم و ادامه تور کنسرت‌هایم را برگزار خواهم کرد.»

    https://musiceiranian.ir/?p=66825
       
    برچسب ها بهنام صق

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *