×
×

انتشار خاطرات نیم قرن فعالیت هنری میلاد کیایی

  • کد نوشته: 66816
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۱ام دی ۱۳۹۳
  • ۰
  • آیین رونمایی از کتاب «راز آشکارا» خاطرات نیم قرن فعالیت هنری میلاد کیایی نوازنده سنتور و آهنگساز، چهارشنبه ۲۵ دی ماه با همکاری بنیاد آفرینش های هنری نیاوران در سالن خلیج فارس فرهنگسرا برگزار می شود.

    انتشار خاطرات نیم قرن فعالیت هنری میلاد کیایی
  •  کتاب «راز آشکارا»

    کتاب «راز آشکارا»

    آیین رونمایی از کتاب «راز آشکارا» خاطرات نیم قرن فعالیت هنری میلاد کیایی نوازنده سنتور و آهنگساز، چهارشنبه ۲۵ دی ماه با همکاری بنیاد آفرینش های هنری نیاوران در سالن خلیج فارس فرهنگسرا برگزار می شود.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان» و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، کتاب «راز آشکارا» حاصل مجموعه ای است از خاطرات و تجربیات حدود نیم قرن فعالیت های هنری کیایی در گفتگو با سیدعلیرضا میرعلینقی در عرصه موسیقی و همچنین خلاصه ای از چند مصاحبه مطبوعاتی و رادیویی که با بیانی ساده و محاوره ای بصورت گفتگویی دوستانه و بدون ویرایش از روی نوار ضبط صوت پیاده شده است.

    انتخاب نام کتاب نیز بر اساس یکی از آهنگ هایی است که آهنگساز به همین عنوان ساخته و با الهام از یکی از ابیات حافظ تصنیف شده است.

    میلاد کیایی اولین فعالیت های هنری خود را با رادیو در سن ده سالگی آغاز و در ادامه عهده دار چندین برنامه رادیویی و تلویزیونی شد.

    آیین رونمایی از کتاب «راز آشکارا» ساعت ۱۷ روز ۲۴ دی ماه در سالن اصلی خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران سالن با همکاری و حمایت بنیاد آفرینش های هنری نیاوران برگزار می شود و حضور در این برنامه برای عموم علاقمندان آزاد است.

    https://musiceiranian.ir/?p=66816
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *