×
×

برخی از رسانه‌ها شمشیر از رو بسته‌اند

  • کد نوشته: 66706
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۹ام دی ۱۳۹۳
  • ۰
  • مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد گفت: امروز متاسفانه شاهد انصاف رسانه‌ای نیستیم، امروز انتقادات نابجایی به دفتر موسیقی وارد می‌شود و انگار که رسانه‌ها شمشیر را از رو بسته‌اند. پیروز ارجمند که در اختتامیه جشنواره موسیقی استاد شهناز سخن می‌گفت، ضمن انتقاد از رسانه‌ها و بی‌انصاف خواندن اهالی رسانه، گفت: متاسفانه رسانه‌ها نکات مثبت دفتر […]

    برخی از رسانه‌ها شمشیر از رو بسته‌اند
  • پیروز ارجمند

    پیروز ارجمند

    مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد گفت: امروز متاسفانه شاهد انصاف رسانه‌ای نیستیم، امروز انتقادات نابجایی به دفتر موسیقی وارد می‌شود و انگار که رسانه‌ها شمشیر را از رو بسته‌اند.

    پیروز ارجمند که در اختتامیه جشنواره موسیقی استاد شهناز سخن می‌گفت، ضمن انتقاد از رسانه‌ها و بی‌انصاف خواندن اهالی رسانه، گفت: متاسفانه رسانه‌ها نکات مثبت دفتر موسیقی را نمی‌بینند و مثلا این پرسش را مدام تکرار می‌کنند که چرا دفتر موسیقی با بخش خصوصی همکاری می‌کند، حال سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا ما باید به تک تک رسانه‌ها پاسخ بگوییم.

    وی افزود: ما علاقمندیم برخی از فعالیت‌های دفتر موسیقی به بخش خصوصی واگذار شود و دفتر موسیقی وظیفه نظارت کلی داشته باشد.

    ارجمند ادامه داد: در سالی که گذشت ارکستر سمفونیک ۹۰ ساله ما که مدتی در تعطیلی بود، مجددا و در شرایطی که دفتر موسیقی اوضاع خوبی نداشت احیا شد، هچنین بدهی‌های بجا مانده از مدیریت دوره قبل به طور کلی پرداخت شده و انجام این کار برای دفتر موسیقی آسان نبود.

    وی در پایان گفت: امروز متاسفانه شاهد انصاف رسانه‌ای نیستیم، امروز انتقادات نابجایی به دفتر موسیقی وارد می‌شود و انگار که رسانه‌ها شمشیر را از رو بسته‌اند.

    https://musiceiranian.ir/?p=66706
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *