×
×

با آهنگسازی «تهمورس پورناظری»

  • کد نوشته: 66692
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۱ام دی ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • تور شهرستان‌های کنسرت «چرا رفتی» به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی تهمورس پورناظری با اجرا در سالن ورزشی «فجر» بندرعباس آغاز شده و براساس اعلام قرار است در شهرهای سمنان، اهواز، آبادان، اصفهان و زنجان برگزار شود. در این کنسرت همایون شجریان با همراهی سهراب پورناظری به‌عنوان تکنواز کمانچه، حسین رضایی‌نیا و آیین مشکاتیان نوارنده […]

    با آهنگسازی «تهمورس پورناظری»
  • همایون شجریان

    همایون شجریان

    تور شهرستان‌های کنسرت «چرا رفتی» به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی تهمورس پورناظری با اجرا در سالن ورزشی «فجر» بندرعباس آغاز شده و براساس اعلام قرار است در شهرهای سمنان، اهواز، آبادان، اصفهان و زنجان برگزار شود.

    در این کنسرت همایون شجریان با همراهی سهراب پورناظری به‌عنوان تکنواز کمانچه، حسین رضایی‌نیا و آیین مشکاتیان نوارنده سازهای ضربی، مهیار طریحی نوازنده سنتور، علی جعفری و تینا جامه‌گرمی نوازنده ویلن، سهراب برهمندی نوازنده ویولا، آتنا اشتیاقی نوازنده ویلنسل، آرین کشیشی نوازنده گیتارباس، سپند دادبه نوازنده عود و خورشید دادبه نوازنده تار، در میان انبوه علاقه‌مندان ۱۱ قطعه‌ی موسیقی را اجرا کرد.

    در این اجرا، قطعه‌های چه کسم من (مولانا)، همه هیچم (حسین منزوی)، کولی (سیمین بهبهانی)، دل به دل (هومن ذکاتی)، شتک (حسین منزوی)، در حصار شب (شفیعی کدکنی)،مردان خدا (فروغ بسطامی)، چو نی بی من (مولانا)، از عشق (آهنگ سهراب پورناظری)، درون آینه (حسین منزوی) و چرا رفتی (سیمین بهبهانی) به اجرا درآمد.

    در این میان، سلونوازی سهراب پورناظری و دیگر نوازندگان مورد تشویق حاضران قرار گرفت.

    اجرای قطعه‌ی «چرا رفتی» در پایان کنسرت به‌شدت مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفت و همایون شجریان و گروه که با تشویق بسیار تماشاگران روبه‌رو شدند، قطعه‌ی دل به دل را دوباره اجرا کردند.

    البته اجرای این کنسرت در سالن ورزشی که قطعا استانداردهای لازم را برای بهتر شنیده شدن صدای موسیقی ندارد، در برخی مخاطبان احساس نارضایتی ایجاد کرد. صندلی‌های ورزشگاه نیز شرایط ایده‌آل را نداشتند و همین موضوع باعث ناراحتی شده بود. همچنین گرمای هوای داخل سالن بر مشکلات افزوده بود. از سوی دیگر، تماشاگرانی که با وسیله‌ی نقلیه به کنسرت آمده بودند، با کمبود پارکینگ مواجه شدند.

    https://musiceiranian.ir/?p=66692
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *