×
×

عکس ها از «نوشین جعفری»

  • کد نوشته: 66614
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۰ام دی ۱۳۹۳
  • ۰
  • گروه کانال به خوانندگی سعید مبینی روز پنج‌شنبه ۱۹ دی‌ماه در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفت. در ادامه می توانید گزارش تصویری این کنسرت را دنبال کنید.

    عکس ها از «نوشین جعفری»
  • کنسرت گروه کانال

    کنسرت گروه کانال

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: گروه کانال به خوانندگی سعید مبینی روز پنج‌شنبه ۱۹ دی‌ماه در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفت.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، دومین هفته موسیقی تلفیقی که روز ۱۸ دی ماه در فرهنگسرای نیاوران آغاز شد، در شب دوم میزبان گروه کانال بود.

    اعضای این گروه متشکل از سعید مبینی (نوازنده گیتار الکتریک و خواننده)، مسعود مبینی (نوازنده گیتار بیس)، میلاد مجذوب (نوازنده گیتار الکتریک)، پوریا قربانی (نوازنده کیبورد) و سعید جامع صنایع (نوازنده درامز) به روی صحنه رفتند.

    گروه کانال در سال ۱۳۸۲ در قالب یک آنسامبل راک مدرن شکل گرفت و اولین اجرای رسمی خود را سال ۸۳ برگزار کرد که پس از شش سال فعالیت در سال ۱۳۸۹ موفق به انتشار رسمی آلبوم با عنوان هفت ثانیه نخست شد و رونمایی آلبوم خود را در سالن محک به نفع کودکان سرطانی انجام داد.

    گروه کانال در سال ۱۳۹۰ با اجرایی موفق از سوی هواداران و برخی کارشناسان، به عنوان یکی از بهترین گروههای راک سال معرفی شد. کانال هم اکنون مشغول ضبط و آماده سازی آلبوم دوم خود «برای مثال » است.

    هفته موسیقی تا ۲۳ دی ماه با اجرای گروه‌هایی همچون گروه نور، گروه پیتر سلیمانی پور، گروه شوربا و گروه داماهی به کار خود ادامه می دهد.

    علاقمندان برای تهیه بلیت می توانند به سایت سی‌گذر مراجعه کنند.

    در ادامه می توانید عکس های «نوشین جعفری» از این کنسرت را ببینید.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=66614
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *