×
×

کنسرت گروه «لوتوس» در اصفهان اجرا نشد

  • کد نوشته: 66503
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۷ام دی ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • سرپرست گروه موسیقی «لوتوس» در توضیح دلایل لغو کنسرتش در چارچوب اولین جشنواره موسیقی استاد شهناز اصفهان از بی نظمی موجود در این رویداد انتقاد کرد. سینا سرلک با اشاره به لغو کنسرت خود در بخش جنبی این جشنواره موسیقایی توضیح داد: متاسفانه به دلیل بی نظمی هایی که در جشنواره برای برگزاری کنسرت من […]

    کنسرت گروه «لوتوس» در اصفهان اجرا نشد
  • سینا سرلک

    سینا سرلک

    سرپرست گروه موسیقی «لوتوس» در توضیح دلایل لغو کنسرتش در چارچوب اولین جشنواره موسیقی استاد شهناز اصفهان از بی نظمی موجود در این رویداد انتقاد کرد.

    سینا سرلک با اشاره به لغو کنسرت خود در بخش جنبی این جشنواره موسیقایی توضیح داد: متاسفانه به دلیل بی نظمی هایی که در جشنواره برای برگزاری کنسرت من در شهر اصفهان وجود داشت فروش بلیت کنسرت که قرار بود روز چهارشنبه ۱۷ دی ماه در تالار کوثر اصفهان برگزار شود به حد نصاب نرسیده و ستاد جشنواره مجبور شده که بلیت های فروخته شده کنسرت ما را به کنسرت استاد اردشیر کامکار ارجاع دهد که این موضوع بی نهایت برای من ناراحت کننده است.

    این خواننده موسیقی ایرانی گفت: متاسفانه بعد از اینکه متوجه این موضوع شدم تلاش کردم که با تماس تلفنی دلایل این اتفاقات را از مسوولان جشنواره جویا شوم اما نزدیک سه روز است که موفق به تماس با دبیر جشنواره نشدم و در آخرین ایمیلی که دریافت کردم از سوی مسوولان جشنواره به من اعلام شده که آقای کاویان به دلیل استرس و فشاری که به وی برای این موضوع و تعدادی دیگر از بی نظمی ها وارد آمده ناخوش احوال هستند و از این طریق به صورت کتبی از من و گروه عذرخواهی کرده است.

    وی بیان کرد: به نظر من دوستان با این کاری که انجام دادند توهین بزرگی به ما کردند و خوب نیست که در جشنواره ای که مزین به نام استاد شهناز است این چنین با گروه‌های حرفه‌ای موسیقی که تالارهای اجرایشان همواره پر از مخاطب فهیم و علاقه مند موسیقی بوده چینین رفتار نادرستی شود.

    سرلک در ادامه صحبت‌های خود گفت: من برای برگزاری این کنسرت و چند برنامه دیگر از آمریکا به ایران آمدم و بیش از چند هفته است که همراه با گروه «لوتوس» به عشق نام استاد شهناز تمرین می کنیم که در این جشنواره حضور موثری داشته باشیم اما وقتی متوجه این موضوع شدم چیزی جز تاسف ندارم و اینکه به این موضوع برسم همان بهتر که حضور کمرنگی در عرصه اجرای زنده دارم چرا که تا وقتی شاهد چنین جریانی باشیم نمی توانم انگیزه بیشتری برای اجرای زنده داشته باشم.

    سرپرست گروه «لوتوس» گفت: به عنوان یک دوست و هنرمند به مدیر محترم دفتر موسیقی وزارت ارشاد توصیه می کنم که مقداری جدی تر وارد ماجرا شود. من متاسفم از اینکه باید بگویم دوستان مسئول برگزاری این جشنواره کمی بی تجربه هستند و به نظر می آید باید بیشتر از اینها به اهمیت جشنواره پی می بردند. البته من همین چند ساعت پیش نیز متوجه شدم مشکلی که برای کنسرت من پیش آمده متوجه گروه استاد کامکار نیز شده است و بلیت ها به شکل درستی فروخته نشده که علاقه مندان بیشتری را جذب خود کند.

    این خواننده موسیقی ایرانی در پایان تصریح کرد: دوستان دلایل زیادی را برای این اتفاق پیش آمده عنوان می کنند که گویا شهرداری اصفهان کمک چندانی به تبلیغات شهری انجام نداده و همین موضوع باعث شده که علاقه مندان کمتری از برگزاری جشنواره موسیقی استاد شهناز با خبر شوند.

    بر اساس گزارش مهر، نخستین جشنواره ملی موسیقی استاد شهناز در حالی از روز یکشنبه ۱۴ دی ماه کار خود را در اصفهان آغاز کرده است که در بخش گروه نوازی تاکنون گروه پرند همدان، گروه گلستانه اصفهان و گروه دلشدگان در بخش گروه نوازی آثار خود را در هنر سرای خورشید اجرا کرده اند.

    گفته می شود بخش همایش علمی جشنواره به دلیل استقبال کم مخاطبان برگزار نشده است ضمن اینکه کنسرت شب گذشته اردشیر کامکار به خوانندگی وحید تاج در بخش جنبی نیز به دلیل سیستم اشتباه فروش بلیت با مشکلاتی مواجه شده است.

    امروز سه‌شنبه ۱۶ دی ماه نیز گروه چکاد از خوزستان، گروه همراز از همدان در بخش گروه نوازی آثار خود را در هنر سرای خورشید ارائه می دهند. در صورت لغو نشدن بخش کارگاه های آموزشی نیز نشست «سبک شناسی در موسیقی معاصر ایران» در مجموعه فرشچیان و کنسرت داود آزاد در بخش جنبی پذیرای دوستداران موسیقی است.

    اولین جشنواره ملی موسیقی استاد شهناز از ۱۴ تا ۱۹ دی با همکاری دفتر موسیقی وزارت ارشاد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اندیشکده مشیر در اصفهان برگزار می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=66503
       
    برچسب ها سینا سرلک

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *