×
×

«بابک شهرکی» عنوان کرد:

  • کد نوشته: 66489
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۷ام دی ۱۳۹۳
  • ۳ دیدگاه
  • بهترین سن برای یادگیری موسیقی دوران کودکی است که ادامه دار شدن جایزه استاد همایون خرم و تبلیغات برای این جایزه می‌تواند به فرهنگ سازی برای موسیقی اصیل منجر شود.

    «بابک شهرکی» عنوان کرد:
  • استاد همایون خرم

    استاد همایون خرم

    بهترین سن برای یادگیری موسیقی دوران کودکی است که ادامه دار شدن جایزه استاد همایون خرم و تبلیغات برای این جایزه می‌تواند به فرهنگ سازی برای موسیقی اصیل منجر شود.

    بابک شهرکی، نوازنده ویلن و داور این جایزه گفت: «جایزه همایون خرم راه را برای جوانان باز می‌کند و سبب می‌شود کودکان و نوجوانان در حوزه موسیقی پیشرفت کنند.»

    شهرکی در ادامه بیان کرد: «یکی از اهداف جایزه موسیقی همایون خرم این است که موسیقی اصیل و فاخر ایرانی را گسترش دهد؛ زیرا نسل جوان به کمک این برنامه‌ها بیشتر به سمت موسیقی اصیل ایرانی می‌روند و می‌توانیم کودکان و جوانان زیر ۲۰ سال را با این نوع موسیقی بیشتر آشنا کنیم. »

    وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره و مسابقه نیاز به حمایت نهادهای دولتی دارد، تاکید کرد: «نهادهای دولتی و متولیان فرهنگی باید از این برنامه‌ها پشتیبانی کنند؛ زیرا به کمک این برنامه و مسابقه‌ها می‌توانیم نسل جوان را به سمت موسیقی بکشانیم و با عنوان‌های مختلف از اساتید و پیشکسوتان قدردانی کنیم.»

    بابک شهرکی در پایان افزود: «بسیاری از اساتید ما گوشه نشین شده‌اند و بهتر است این برنامه‌ها را در زمان حیاتشان برگزار کنیم تا از آن‌ها تشکر کنیم.»

    شایان ذکر است که جایزه موسیقی استاد همایون خرم در رده سنی ۶ تا ۲۰ سال برگزار می‌شود و هدف ازآن فرهنگ سازی برای موسیقی اصیل در رده سنی پایین است.

    مراسم اختتامیه جایزه موسیقی استاد همایون خرم ۲۳ دی ماه با معرفی برگزیدگان بخش رقابتی توسط موسسه فرهنگی هنری راد نو اندیش در تالار وحدت برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=66489
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *