×
×

با همراهی گروه موسیقی مِهبانگ

  • کد نوشته: 66314
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۵ام دی ۱۳۹۳
  • ۰
  • «امیر اثنی عشری» خواننده موسیقی ایرانی با همراهی گروه موسیقی مِهبانگ، پنجشنبه ۱۸ دی ماه سال جاری در شهر شیراز به اجرای برنامه می پردازد.
    +پوستر این کنسرت

    با همراهی گروه موسیقی مِهبانگ
  • پوستر کنسرت

    پوستر کنسرت

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: «امیر اثنی عشری» خواننده موسیقی ایرانی با همراهی گروه موسیقی مِهبانگ، پنجشنبه ۱۸ دی ماه سال جاری در شهر شیراز به اجرای برنامه می پردازد.

    اثنی عشری با اعلام این خبر، درباره جزئیات کنسرت شیراز خود به خبرنگار «موسیقی ایرانیان» گفت: «این اجرا در بخش ویژه ی هشتمین جشنواره گروه نوازی موسیقی فارس خواهد بود که در دو بخش سه گاه و ماهور اجرا می شود. گفتنی ام، سرپرستی و آهنگسازی قطعات گروه «مهبانگ» در این برنامه را محمد علی نجف پور و ستار سلطانفر بر عهده خواهند داشت.»

    این خواننده در خصوص جشنواره گروه نوازی موسیقی فارس، افزود: «این جشنواره در بخش های مختلفی از قبیل موسیقی کلاسیک ایرانی (سنتی)، موسیقی کلاسیک غربی، موسیقی محلی، موسیقی پاپ و با حضور ده ها گروه از سراسر استان فارس برگزار میشود که این گروه ها در بخش های رقابتی و جنبی به اجرای موسیقی می پردازند. در بخش ویژه ی این جشنواره نیز با تشخیص کارشناسان از گروههای فاخر برای اجرای موسیقی دعوت به عمل می آید تا کنسرتی مستقل را برای مخاطبین این جشنواره به روی صحنه ببرند.»

    شایان ذکر است که پاکان هیرسایی(سنتور)، سوگل خجسته(نی)، متین آهنگری (کمانچه)، ساینا زمانیان تهماسبی(تار باس)، یاسمین شاه حسینی (عود)، امیرمحمود صفرپور(تنبک و سازهای کوبه ای)، محمد علی نجف پور(تار)، ستار سلطانفر(تار) و امیر اثنی عشری(آواز) به عنوان اعضای گروه مِهبانگ در کنسرت شیراز به هنرنمایی خواهند پرداخت.

    گروه موسیقی مهبانگ فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز نمود و ضمن برگزاری کنسرتهای متعدد در تهران و سایر شهرستانها، آلبوم «فصل سرد» به آهنگسازی محمدعلی نجف پور و با صدای حمید خزاعی را منتشر نمود (سال ۱۳۹۲) و هم اکنون نیز آلبوم «یزله» به آهنگسازی محمدعلی نجف پور و آلبوم «در انتظار سپیده» به آهنگسازی ستار سلطانفر با اجرای این گروه مراحل پایانی ضبط خود را می گذراند.

    https://musiceiranian.ir/?p=66314
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *