×
×

با آواز «کریستف رضاعی» و اجرای آنسامبل کارگاه موسیقی باروک

  • کد نوشته: 66253
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۴ام دی ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • آنسامبل «کارگاه موسیقی باروک» در کنسرتی با عنوان «Les Agréments» (به دو معنی «تفاهمات» و «تزئینات هنری») قطعاتی از آهنگسازان دوره باروک را در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهد برد.
    +پوستر کنسرت

    با آواز «کریستف رضاعی» و اجرای آنسامبل کارگاه موسیقی باروک
  • کنسرت شب موسیقی «باروک»

    کنسرت شب موسیقی «باروک»

    آنسامبل «کارگاه موسیقی باروک» در کنسرتی با عنوان «Les Agréments» (به دو معنی «تفاهمات» و «تزئینات هنری») قطعاتی از آهنگسازان دوره باروک را در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهد برد.

    به گزارش «خبرنگار موسیقی ایرانیان»، در این کنسرت رضا عسگرزاده، آیدین احمدی‌نژاد، آیدین منعم، پوریا کیانی، فرهود بیگلربیگی و امیرحسین نوروزناصری با همراهی کریستف رضاعی خواننده تِنور، قطعات سازی و آوازی از ویلیام کُربِت، هنری پِرسِل، لودویگ زِنفل، می‌شِل لامبِر، ژوزف بوآ مورتیه و فیلیپ تِلِمان آهنگسازان انگلیسی، آلمانی و فرانسوی این دوره را اجرا خواهند کرد.

    این گروه موفق موسیقی در تلاش برای نزدیک شدن به ویژگی‌های اجرایی موسیقی این دوره، قصد دارد در کنسرت پیش روی خود اجرای قطعات را با استفاده از تارهای روده برای سازهای زهی و کوک مرسوم در این دوره (A = ۴۱۵ Hz) انجام دهد. پایبندی به سبک نوازندگی و استفاده از تزئینات دوره باروک ویژگی دیگر این کنسرت خواهد بود.

    گفتنی است کنسرت کارگاه موسیقی در تاریخ شنبه شانزدهم دی ماه ساعت ۲۱ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌گردد و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیط برنامه به وب‌سایت تیوال به نشانی اینترنتی www.tiwall.com مراجعه نمایند.

    پوستر کنسرت شب موسیقی «باروک»

    پوستر کنسرت شب موسیقی «باروک»

    https://musiceiranian.ir/?p=66253
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *