×
×

با عنوان «پوپک» و با صدای «ایمان نوریان»

  • کد نوشته: 66117
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۳ام دی ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • یادواره شادروان استاد «فرامرز پایور» با عنوان «پوپک» و به اهتمام و تنظیم محمد بیات (کارشناس موسیقی و نوازنده سنتور) و صدای مهندس ایمان نوریان تولید شده و توسط شرکت فرهنگی هنری «چکاوک زنده رود» در بازار منتشر و در دسترس علاقه مندان موسیقی ایرانی و به ویژه ساز سنتور قرار گرفته است.
    +این آلبوم شامل چهار قطعه از برجسته ترین قطعات و تصانیف زنده یاد فرامرز پایور استاد بنام موسیقی ایران و همچنین یک قطعه محلی میباشد

    با عنوان «پوپک» و با صدای «ایمان نوریان»
  • یادواره شادروان استاد «فرامرز پایور»

    یادواره «فرامرز پایور»

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: یادواره شادروان استاد «فرامرز پایور» با عنوان «پوپک» در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این اثر به اهتمام و تنظیم محمد بیات (کارشناس موسیقی و نوازنده سنتور) و صدای مهندس ایمان نوریان تولید شده و توسط شرکت فرهنگی هنری «چکاوک زنده رود» در بازار منتشر و در دسترس علاقه مندان موسیقی ایرانی و به ویژه ساز سنتور قرار گرفته است.

    این آلبوم شامل چهار قطعه از برجسته ترین قطعات و تصانیف زنده یاد فرامرز پایور استاد بنام موسیقی ایران و همچنین یک قطعه محلی میباشد که توسط محمد بیات برای سه سنتور و تنبک تنظیم شده و همچنین قسمتهای آوازی را نیز در بر میگیرد که با صدای خواننده جوان کشورمان ایمان نوریان اجرا شده است.

    از بیات و نوریان پیش از این نیز آثاری در فضای مجازی منتشر شده که با استقبال شایانی از سوی مخاطبان موسیقی ایرانی مواجه شده است.

    شایان ذکر است که محمد بیات فارغ التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه هنر تهران می باشد و ایمان نوریان نیز خواننده برگزیده جشنواره موسیقی فجر جوان در استان اصفهان است.

    طرح روی جلد

    طرح روی جلد

    https://musiceiranian.ir/?p=66117
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *