×
×

در شهر بوشهر و از سوی مخالفین اجرای گروه موسیقی پرهوادار «لیان»

  • کد نوشته: 66068
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۲ام دی ۱۳۹۳
  • ۳۷ دیدگاه
  • در نماز جمعه امروز شهر بوشهر، بعد از ایراد خطبه های نماز جمعه، یکی از نمازگزاران متنی را در اعتراض به برگزاری کنسرت گروه لیان در بوشهر قرائت کرد.

    در شهر بوشهر و از سوی مخالفین اجرای گروه موسیقی پرهوادار «لیان»
  • محسن شریفیان

    محسن شریفیان

    در نماز جمعه امروز شهر بوشهر، بعد از ایراد خطبه های نماز جمعه، یکی از نمازگزاران متنی را در اعتراض به برگزاری کنسرت گروه لیان در بوشهر قرائت کرد.

    به گزارش «بوشهر ۲۴»، پس از ادای نماز جمعه بود که یکی از نمازگزاران از جای خود بلند شد و خطاب به مردم حاضر در مصلی نماز جمعه با یادآوری فجایع کنسرت های روز بوشهر در سال گذشته، نسبت به برگزاری کنسرت در بوشهر اعتراض کرد.

    وی در بخشی از صحبت های خود با قرائت بخشی هایی از سخنان امام خمینی(ره) و امام خامنه ای (حفظه الله)، از ناسازگاری ترویج موسیقی و برگزاری کنسرت با اهداف عالیه نظام اسلامی گفت. مردم حاضر در مصلی نماز جمعه نیز با تکبیرهای پرشور خود نسبت به صحبتهای این نمازگزار پشتیبانی خود را اعلام کرد.

    لازم به ذکر است که گروه موسیقی «لیان» یکی از پرآوازه ترین گروه های موسیقی در ایران است که با سرپرستی محسن شریفیان در جشنواره های مختلف بین الملی حضور داشته و موفق به کسب عناوین و افتخارات بسیاری از این جشنواره ها برای کشورمان شده و حق طبیعی این گروه هست که موسیقی محلی بوشهر را در زادگاه شان اجرا کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=66068
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *