×
×

پدرام کشتکار:

  • کد نوشته: 65819
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۹ام دی ۱۳۹۳
  • ۰
  • آهنگساز با سابقه موسیقی پاپ کشورمان در تشریح آخرین فعالیت‌های خود از انتشار قریب الوقوع یک آلبوم موسیقایی به خوانندگی خودش خبر داد.

    پدرام کشتکار:
  • محمد اصفهانی و پدرام کشتکار

    محمد اصفهانی و پدرام کشتکار

    آهنگساز با سابقه موسیقی پاپ کشورمان در تشریح آخرین فعالیت‌های خود از انتشار قریب الوقوع یک آلبوم موسیقایی به خوانندگی خودش خبر داد.

    پدرام کشتکار گفت: چندی پیش قطعه «شهر مه آلود» را در فضای مجازی منتشر کردم که خوشبختانه این قطعه موسیقایی با استقبال ۵۰۰ هزار نفری مخاطبان رو به رو شد. این رقم در مقایسه با قطعه هایی که خوانندگان مطرح پاپ اجرا می کنند رقم قابل توجهی است که خودم انتظارش را نداشتم.

    وی ادامه داد: تصمیم دارم قبل از انتشار آلبوم، قطعه دیگری را هم در فضای مجازی منتشر کنم و امیدوارم تا پیش از انتشار آلبوم نهایی این قطعه نیز با استقبال مردم روبه رو شود. طبق برنامه ریزی هایی که توسط تهیه کننده انجام گرفته اولین آلبومم در مقام خواننده و آهنگساز تا دوماه دیگر وارد بازار موسیقی می شود.

    این آهنگساز گفت: نام آلبوم تازه ام از نام همین قطعه «شهر مه آلود» گرفته شده که به گفته تعدادی از دوستان هنرمندم از جمله بهروز صفاریان، محمد اصفهانی، محسن چاووشی و احسان خواجه امیری انقلاب جدیدی در عرصه آهنگسازی با موزیکالیته بالاست که فکر می کنم در حوزه موسیقی سرگرم کننده می تواند مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. از سویی من بر این باورم که فضای این سال‌های موسیقی پاپ به تکراری رسیده که هرچه سریع تر باید از آن بیرون رفت در غیر اینصورت شرایط خوبی در انتظار این گونه موسیقایی در کشورمان نخواهد بود.

    کشتکار با اشاره به انگیزه های خود برای خوانندگی تازه ترین آلبومش توضیح داد: بیش از بیست سال است که مردم بدون اینکه من را بشناسند از آثاری که توسط خوانندگان مطرح پاپ به آهنگسازی من منتشر شده لذت برده اند و من هم عاشقانه از این فضای ایجاد شده لذت می بردم اما دیگر وقت آن رسیده که من از پشت این فضا به کنار مردم بیایم تا کمی من را بشناسند و بدانند آهنگسازی که این همه خاطره با آن دارند کیست و حالا که آمده خوانندگی کند چه دستاوردی را برای مخاطبانش فراهم کرده است. من بیست سال است که در این عرصه فعالیت کرده ام و حالا می خواهم به عنوان خواننده در کنار آهنگسازی حضور فعال تری در عرصه موسیقی داشته باشیم.

    این آهنگساز در بخش پایان صحبت‌های خود گفت: غیر از همکاری با محسن چاووشی در آلبوم «چنگیز» و محمد اصفهانی در آلبوم «شکوه» برای قطعه «ماهی های سرخ عاشق» مشغول آهنگسازی و تنظیم یک قطعه بسیار متفاوت برای محمد اصفهانی هستم که یک قطعه کاملا پر تحرک، جوان‌پسند و اکشنی است که کاملا به روز تنظیم شده و تصور می کنم متفاوت ترین اثر این خواننده خواهد بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=65819
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *