×
×

مدیر شرکت آوای سوته دلان از پیگیری اخذ مجوز دو خواننده رپ می گوید

  • کد نوشته: 65797
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۷ام دی ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • در روزهای اخیر، یکی از اتفاقات خبرساز حوزه موسیقی ایران، انتشار خبری مبنی بر لغو کنسرت های موسیقی کشور تا اطلاع ثانوی به دستور بخش اماکن نیروی انتظامی بود؛ خبری که هنرمندان موسیقی کشور را به شوک فرو برد. بعد از چند روز، طی اطلاعیه ای که نیروی انتظامی منتشر کرد، دلیل این تعلیق، بررسی بیشتر کیفیت فنی کنسرت ها عنوان شدتا اینکه بعد از سه هفته معلق ماندن اهالی موسیقی، بالاخره مجوز کنسرت های کشور امضا شد ولی انتشار این اخبار، یک اتفاق عجیب و بی سابقه به نظر می رسید.

    مدیر شرکت آوای سوته دلان از پیگیری اخذ مجوز دو خواننده رپ می گوید
  • تماشاگران امروز نوشت:

    یاس

    یاس

    در روزهای اخیر، یکی از اتفاقات خبرساز حوزه موسیقی ایران، انتشار خبری مبنی بر لغو کنسرت های موسیقی کشور تا اطلاع ثانوی به دستور بخش اماکن نیروی انتظامی بود؛ خبری که هنرمندان موسیقی کشور را به شوک فرو برد. بعد از چند روز، طی اطلاعیه ای که نیروی انتظامی منتشر کرد، دلیل این تعلیق، بررسی بیشتر کیفیت فنی کنسرت ها عنوان شدتا اینکه بعد از سه هفته معلق ماندن اهالی موسیقی، بالاخره مجوز کنسرت های کشور امضا شد ولی انتشار این اخبار، یک اتفاق عجیب و بی سابقه به نظر می رسید.

    مهدی میرزا باباییان، تهیه کننده موسیقی ومدیریت شرکت فرهنگی هنری آوای سوته دلان که مدتی است مدیر اجرایی کنسرت فرزاد فرزین، زانیار، سیروان، محسن یگانه و رضا یزدانی است در این باره می گوید: «روند اخذ مجوز از بخش اماکن نیروی انتظامی، معمولا ۴۸ ساعت به طول می انجامید ولی در روزهای اخیر، این روند نزدیک به چند هفته طول کشید. با توجه به اینکه برای برگزاری یک کنسرت موسیقی، برنامه ریزی های متعددی از جمله تبلیغات، بلیت فروشی، قراردادهای سالن ها و … مورد توجه است، این تاخیرها به کار برنامه ریزی کنسرت ها، لطمه های زیادی می زند.»

    میرزاباباییان همچنین از تلاش برای گرفتن مجوز برای دو خواننده رپ خبر داد و گفت: «در ایران خواننده هایی داریم که پتانسیل کار در بازار رسمی موسیقی را دارند. من هم در حال انجام مراحل کسب مجوز برای دو تن از خواننده های موسیقی رپ یا همان گفتاواز هستم که یکی از آنها سال هاست که بحث مجوز گرفتنش به طور جدی مطرح است و یکی از اولین خواننده های این نوع موسیقی در ایران است.»

    به نظر شما منظور او کیست؟ در حالی که او سفت ایستاده تا نامی به ما نگوید، ما حدس می زنیم که این خواننده یاس یا همان یاسر بختیاری است که مدتی است به ایران برگشته و در پاسخ به تماس های تماشاگران می گوید: «چون درگیر گرفتن مجوز فعالیت رسمی در کشور هستم ترجیح می دهم فعلا با رسانه ها صحبت نکنم.»

    https://musiceiranian.ir/?p=65797
       
    برچسب ها مجاز شدن یاس یاس

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *