×
×

«جوزپه مانگو» در ایتالیا و حین اجرای کنسرت

  • کد نوشته: 65126
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۹ام آذر ۱۳۹۳
  • ۸ دیدگاه
  • «جوزپه مانگو» خواننده‌ی مشهور ایتالیایی که به نام «پینو» شناخته می‌شد، ۸ دسامبر سال میلادی، در هنگام اجرای کنسرت دچار حمله‌ی قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان، در سن ۶۰ سالگی درگذشت. «پینو» که یکی از بزرگ‌ترین خوانندگان و ترانه‌سرایان کشور ایتالیا در سال‌های دهه‌ی هشتاد میلادی به شمار می‌رفت، در حال اجرای یکی […]

    «جوزپه مانگو» در ایتالیا و حین اجرای کنسرت
  • zimg_007_12«جوزپه مانگو» خواننده‌ی مشهور ایتالیایی که به نام «پینو» شناخته می‌شد، ۸ دسامبر سال میلادی، در هنگام اجرای کنسرت دچار حمله‌ی قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان، در سن ۶۰ سالگی درگذشت.

    «پینو» که یکی از بزرگ‌ترین خوانندگان و ترانه‌سرایان کشور ایتالیا در سال‌های دهه‌ی هشتاد میلادی به شمار می‌رفت، در حال اجرای یکی از مشهورترین ترانه‌هایش به نام “اُرو” (Oro) را بود که ناگهان دستش را بالا برد و رو به جمعیت گفت: «ببخشید!» او سپس از حال رفت و بعد از آن‌که با کمک نوازندگان و دیگر عوامل برگزاری کنسرت از صحنه خارج و به بیمارستان منتقل شد، درگذشت. پزشکان علت مرگ او را حمله‌ی قلبی اعلام کردند.

    خبرگزاری ایتالیایی “آنسا”، مرگ “مانگو” را “کامل‌ترین خروج از صحنه برای یک هنرمند” توصیف کرده است.

    این خواننده درگذشته، در طول زندگی حرفه‌ای خود، موزیک پاپ مدیترانه‌ای را با موسیقی روز جهان تلفیق کرد. او هم‌چنین ۳ آلبوم از ۲۳ آلبوم خود را به زبان اسپانیایی منتشر کرد.

    مرگ تراژیک “مانگو” اما با غم و اندوه بیشتری برای خانواده‌ی وی همراه شد چرا که تنها کمتر از ۲۴ ساعت بعد، برادر بزرگ‌تر وی، جیوانی مانگو نیز که در مراسم تشییع‌جنازه‌ی برادر مشهور خود شرکت کرده بود، دچار حمله قلبی شد و در سن ۷۵ سالگی درگذشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=65126
       
    برچسب ها جوزپه مانگو

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *