×
×

«فراز خسروی دانش» در گفتگو با «موسیقی ایرانیان» عنوان کرد:

  • کد نوشته: 65049
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۳ام آذر ۱۳۹۳
  • ۸ دیدگاه
  • گروه جوان و نام آشنای «دامور» به سرپرستی «فراز خسروی دانش» این روز‌ها مشغول ضبط قطعات جدیدی برای اولین آلبوم رسمی خود می‌باشد.
    +گروه دامور در تهران و اراک کنسرت خواهد داشت

    «فراز خسروی دانش» در گفتگو با «موسیقی ایرانیان» عنوان کرد:
  • گروه موسیقی دامور

    گروه موسیقی دامور

    موسیقی ایرانیان – لاله جهانشاهی: گروه جوان و نام آشنای «دامور» به سرپرستی «فراز خسروی دانش» این روز‌ها مشغول ضبط قطعات جدیدی برای اولین آلبوم رسمی خود می‌باشد.

    خسروی دانش سرپرست گروه «دامور» با اعلام این خبر به خبرنگار «موسیقی ایرانیان» گفت: «در حال حاضر مشغول ضبط قطعات آلبوم جدیدمان هستیم که این قطعات منتخبی از ملودی‌های محلی، کلاسیک و چند قطعه از ساخته‌های خود گروه است و در آن میان قطعه‌ای در ژانر سنتی را مد نظر گرفته‌ایم که احتمالاٌ آهنگسازی آن بر عهده یکی از آهنگسازان موسیقی ایرانی کشورمان باشد. سعیمان بر آن است که انشالله مجوزهای لازم را تا قبل از آغاز سال جدید دریافت کنیم.»

    خسروی دانش با اشاره به حضور احتمالی گروه در جشنواره بین المللی موسیقی فجر و کنسرت‌های پیش رو افزود: «از آنجا که با اعضای گروه برخی تصمیمات را اتخاذ کرده‌ایم تا در صورت امکان در سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر شرکت داشته باشیم و البته این تصمیم هنوز به قطعیت نرسیده است، همه برنامه‌های ما در قالب کنسرت بستگی به این موضوع دارد و باید طبق نتیجه نهایی که منجر به حضور یا عدم حضورمان در این جشنواره می‌شود جدول برنامه‌های اجرایی خود را پیش ببریم.»

    این هنرمند جوان خاطر نشان کرد: «حدود ۹۰-۸۰ در صد از قطعات تمرین شده، برای آینده جدید هستند و مجموعه این قطعات را برای کنسرتی در تهران آماده کرده‌ایم که همانطور که عرض کردم تاریخ این کنسرت با توجه به حضور یا عدم حضور ما در جشنواره فجر، دی ماه یا پس از آن برگزار خواهد شد. برخی رایزنی‌ها را نیز برای کنسرتی در اراک انجام داده‌ایم که در صورت دستیابی به نتیجه مثبت بعد از اتمام ماه صفر راهی اراک شده تا کنسرتی را تقدیم مخاطبانمان کنیم.»

    شایان ذکر است که آخرین کنسرت گروه موسیقی «دامور»، ۲۰ و ۲۱ مهرماه در سالن برج آزادی شهر تهران برگزار شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=65049
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *