×
×

با آهنگسازی پورناظری‌ها و اجرای گروه موسیقی «شمس»

  • کد نوشته: 64844
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۷ام آذر ۱۳۹۳
  • ۱ دیدگاه
  • آلبوم موسیقی «قطره‌های باران» به آهنگسازی کیخسرو، تهمورس و سهراب پورناظری و با صدای «علیرضا قربانی» روز اول دی ماه سال جاری منتشر خواهد شد.
    +این آلبوم قرار بود در تاریخ ۱۶ آذر ماه ارائه شود که به دلیل پاره‌ای تغییرات در میکس قطعات، تاریخ انتشار آن به اول دی ماه موکول شد

    با آهنگسازی پورناظری‌ها و اجرای گروه موسیقی «شمس»
  • علیرضا قربانی (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    علیرضا قربانی (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    آلبوم موسیقی «قطره‌های باران» به آهنگسازی کیخسرو، تهمورس و سهراب پورناظری و با صدای «علیرضا قربانی» روز اول دی ماه سال جاری منتشر خواهد شد.

    به گزارش «موسیقی ایرانیان» و به نقل از روابط عمومی گروه موسیقی «شمس»، سهراب پورناظری در این باره گفت: «این آلبوم که در فضای موسیقی سنتی ایرانی است براساس کنسرت مشترک گروه شمس و علیرضا قربانی درسال ۸۹ تنظیم شده است. در آهنگسازی این قطعات از ترکیب بندی متنوعی برای ساز‌ها استفاده شده که در این ترکیب بندی از سازهای کلاسیک غربی و انواع پرکاشن‌ها در کنار سازهای ایرانی استفاده کرده‌ایم و سعی کردیم هر تصنیف در فضایی عاشقانه، فرم مستقل و مخصوص به خود را داشته باشد.»

    او در ادامه خاطرنشان کرد: «این آلبوم قرار بود در تاریخ ۱۶ آذر ماه ارائه شود که به دلیل پاره‌ای تغییرات در میکس قطعات، تاریخ انتشار آن به اول دی ماه موکول شد.»

    کنسرت مشترک گروه شمس و علیرضا قربانی در سال ۸۹ با چهار اجرا در سالن همایشهای نمایشگاه بین المللی و هفت اجرا در تالار وحدت به روی صحنه رفت. در ترکیب قطعات آلبوم «قطره‌های باران» علاوه بر قطعات اجرا شده در کنسرت، قطعه تیتراژ پایانی سریال وضعیت سفید هم که از ساخته های کیخسرو پورناظری با تنظیم سهراب پورناظریست، اضافه شده است.

    اشعار قطعات این آلبوم از شعرایی مانند مولوی، پرتو کرمانشاهی و محمدعلی بهمنی است و در آن نوازندگانی چون تهمورس پورناظری، سهراب پورناظری، مهیار طریحی، حسین رضایی نیا و همایون نصیری هنرنمایی کرده اند.

    آلبوم «قطره های باران» بعد از آلبوم «بر سماع تنبور» دومین اثر مشترک گروه موسیقی شمس و علیرضا قربانی است که توسط شرکت ایرانگام منتشر میشود.

    https://musiceiranian.ir/?p=64844
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *