×
×

با توجه به ثبت رسمی کپی رایت آثار این خواننده در خارج از کشور صورت گرفت

  • کد نوشته: 64555
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۱ام آذر ۱۳۹۳
  • ۰
  • یک خواننده پاپ پس از شکایت رسمی از یک سایت انتشار قطعات که در خارج از کشور فعالیت می‌کند، به صورت قانونی مسئولین آن سایت را مجبور کرد که تمام قطعات اش را از روی صفحاتش حذف کنند. بنیامین بهادری که امتیاز تمام آثار و قعطاتی که به صورت رسمی منتشر می‌کند را همزمان در […]

    با توجه به ثبت رسمی کپی رایت آثار این خواننده در خارج از کشور صورت گرفت
  • بنیامین بهادری

    بنیامین بهادری

    یک خواننده پاپ پس از شکایت رسمی از یک سایت انتشار قطعات که در خارج از کشور فعالیت می‌کند، به صورت قانونی مسئولین آن سایت را مجبور کرد که تمام قطعات اش را از روی صفحاتش حذف کنند.

    بنیامین بهادری که امتیاز تمام آثار و قعطاتی که به صورت رسمی منتشر می‌کند را همزمان در خارج از کشور نیز از طریق یک شرکت رسمی خارجی ثبت می‌کند، به صورت قانونی از مسئولین یک سایت دانلود و انتشار آثار موسیقی شکایت کرد و از صبح دیروز توانست مسئولین این سایت را مجبورکند که تمام آثارش را از این سایت حذف نماید.

    شایعه‌هایی مبنی بر ممنوع‌الکار شدن برخی از چهره‌های داخلی به دلیل همکاری با این سایت به گوش می‌رسد و «موسیقی ما» در روزهای آینده در گفت و گو با مسئولان و اهالی موسیقی گزارش مفصلی را تدارک دیده که در این باره منتشر خواهد کرد.

    گفتنی‌ست با توجه به ثبت رسمی کپی رایت آثار این خواننده در خارج از کشور به نام شرکت معتبر خارجی، این شرکت به صورت قانونی از سایت مذکور شکایت کرده و پیگیری حقوقی و قانونی آن ادامه دارد.

    https://musiceiranian.ir/?p=64555
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *