×
×

«هومن جاوید» هم راهی دیار غربت می شود

  • کد نوشته: 64524
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۱ام آذر ۱۳۹۳
  • ۰
  • هومن جاوید یکی از خواننده های نام آشنای پاپ این روزها خود را آماده می کند تا شنبه ۱۵ آذرماه برای همیشه به کشور کانادا مهاجرت کند. هومن جاوید از مهاجرت غریب الوقوع خود به کشور کانادا خبر داد. هومن جاوید در اینباره گفت: از مدتها قبل تصمیم جدی به مهاجرت داشتم. البته دلیل این […]

    «هومن جاوید» هم راهی دیار غربت می شود
  • هومن جاوید

    هومن جاوید

    هومن جاوید یکی از خواننده های نام آشنای پاپ این روزها خود را آماده می کند تا شنبه ۱۵ آذرماه برای همیشه به کشور کانادا مهاجرت کند.

    هومن جاوید از مهاجرت غریب الوقوع خود به کشور کانادا خبر داد. هومن جاوید در اینباره گفت: از مدتها قبل تصمیم جدی به مهاجرت داشتم. البته دلیل این مهاجرت را نباید تصمیم من برای ادامه فعالیت هنری و موسیقایی در خارج از ایران قلمداد کرد. دلیل اصلی مهاجرت من ،ادامه تحصیلات تکمیلی در رشته اصلی دانشگاهی من یعنی معماری و شهرسازی است. فضای کار در زمینه معماری و شهرسازی در کشور کانادا بازتر و بیشتر است.

    وی در باره تصمیم خود در باره ادامه فعالیت های موسیقی افزود: باید رفت و دید. بسیاری از دوستان موسیقیدان من که سالها قبل همزمان با من وارد این عرصه شدند در حال حاضر ساکن کانادا هستند.

    هومن جاوید امیدوارست بتواند چه در کنار دوستان قدیمی خود و چه بصورت مستقل در زمینه موسیقی تلفیقی حضور خود در عرصه موسیقی را ادامه دهد.

    نام هومن جاوید برای طرفداران موسیقی نوین، نامی آشناست. صدایش را برای اولین بار در آلبوم “سایه خود” به گوش مخاطبان خود رساند و در فاصله اندکی از زمان انتشار این آلبوم نامش بر سر زبان ها افتاد.

    از آن زمان تا کنون هومن جاوید حرکت آرام و مستمر و رو به جلوی خود را در عرصه موسیقی علیرغم همه فراز و نشیب ها ادامه داده. حضور در گروه های پیشرو در عرصه موسیقی تلفیقی و راک ایران از قبیل راز شب و همکاری با آهنگسازانی چون رامین بهنا و بابک ریاحی پور، نگاه گزینشی و به شدت آوانگارد هومن به موسیقی توانست او را به عنوان یکی از توانمند ترین و محبوب ترین خوانندگان نسلی شود که اصطلاحا ( دهه پنجاهی ها) نامیده اند.

    در چند سال اخیر این خواننده تصمیم گرفت تا با طیف جدیدی از مخاطبان موسیقی ارتباط برقرار کند. او با آلبوم “شاه ماهی”( آخرین اثر منتشر شده از این هنرمند) صدای خود را به گوش نسل جوان و نوجوان امروز رساند و در یکی از موفق ترین کنسرتهای سال گذشته برای آخرین بار بروی صحنه رفت. کنسرتی که در آن بر خلاف اجراهای قبل هومن که بهترین نوازندگان نسل اول موسیقی نوین بعد از انقلاب را در کنار خود داشت با توانمندترین نوازندگان جوان ایروزهای موسیقی در ایوان شمس بروی صحنه برد. نوازندگانی چون سیاوش امامی و امید محرم زاده و ……

    آخرین کنسرت هومن که آن را که آنرا متفاوت ترین و غیر منتظره ترین  کنسرت هومن تا به امروز میدانم نوید بخش حضور مجدد و مستمر این خواننده در عرصه موسیقی میتوانست باشد. اما گویا غیرمنتظره ها داستان دیگری را برای ما رقم زده اند.

    خبر مهاجرت هومن جاوید در زمانی منتشر می شود که علاقمندان و مخاطبان هومن هنوز در انتظار انتشار آخرین اثر محمد ابراهیمیان هستند که هومن در این آلبوم با این آهنگساز همکاری داشته است.

    https://musiceiranian.ir/?p=64524
       
    برچسب ها هومن جاوید

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *