×
×

در اتفاقی نادر؛

  • کد نوشته: 64476
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۹ام آذر ۱۳۹۳
  • ۰
  • در اتفاقی نادر «باب دیلن» ستاره موسیقی راک به اجرای کنسرتی برای یک نفر پرداخت. فریدریک ویکینگسون، مجری سوئدی شبکه تی- وی استار تنها تماشاگر این کنسرت بود.

    در اتفاقی نادر؛
  • ۶۳۵۵۲۹۷۲۳۳۸۵۷۸۸۶۱۹در اتفاقی نادر «باب دیلن» ستاره موسیقی راک به اجرای کنسرتی برای یک نفر پرداخت. فریدریک ویکینگسون، مجری سوئدی شبکه تی- وی استار تنها تماشاگر این کنسرت بود.

    بلیت‌های کنسرت استثنائی زیادی وجود دارد، اما نادرترین آن به اجرای کنسرت باب دیلن ستاره افسانه‌ای موسیقی راک برای یک نفر، تعلق دارد. وی یک‌شنبه هفته گذشته برای یک مجری تلویزیونی کنسرتی را برگزار کرده است.

    فریدریک ویکینگسون، مجری سوئدی شبکه تی- وی استار روز یکشنبه (۲۳ نوامبر) در آکادمی موسیقی فیلادلفیا تماشاگر کنسرت آخر باب دیلن و گروهش بود. کنسرتی که تنها برای این مجری تلویزیونی برگزار شد.

    ویکینگسون هوادار این گروه موسیقی، در حال حاضر بر روی مجموعه‌ای کار می‌کند که تاثیر برگزاری کنسرت بر روی یک نفر یا جمعیت معمول را بررسی می‌کند.

    ویکینگسون در گفت‌وگو با مجله آمریکایی “رولینگ استون” در این باره گفت: «مدت زیادی تلاش کرده‌ام تا امکان تماشای یک‌نفره این کنسرت را کسب کنم.»

    او همچنین گفته که قبل از برگزاری کنسرت حالت خاصی داشته و حتی نتوانسته غذا بخورد و مدت زیادی مثل کسی که نشئه باشد، خنده‌های عصبی داشته است. این خنده‌ها سبب شده‌اند که مجری تلویزیونی درد زیادی را در عضلات صورت خود احساس کند.

    باب میلن در همان روزی که تنها برای ویکینگسون هنرنمائی کرده، در سالن آکادمی موسیقی فیلادلفیا بار دیگر کنسرت معمول خود را نیز با حضور تماشاگران زیاد اجرا کرده است. باب دیلن، ۷۳ ساله است و همچنان در سراسر جهان کنسرت می‌دهد، اما اجرای کنسرت برای یک‌نفر، گفته ویکینگسون، برایش نامتعارف و متفاوت بوده است.

    در این اجرا آهنگ‌های معروف باب دیلن، همچون “ضربان قلب”، “بادی هالی”، “زغال اخته هیل” و … اجرا شده است.

    ویکینگسون قصد دارد در آینده یک ویدئوی ۱۵ دقیقه‌ای از تجربیاتش در این زمینه را تولید و در یوتیوب منتشر کند.

    او در صفحه فیس‌بوک اش از این کنسرت به عنوان تنها تماشاگر استاد بزرگ راک یاد کرده است و گفته که می‌خواهد تجربه سرخوشی مطلق یا پوچی را به اشتراک بگذارد.

    او همچنین به مجله “رولینگ استون” یادآور شده است که تاکنون در کنسرت‌های معمول دیلن حضور نداشته است.

    https://musiceiranian.ir/?p=64476
       
    برچسب ها باب دیلن

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *